مرور دوره 9, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
- 
تحلیل وضعیت بهداشتی-زیستمحیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استانهای خراسان (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-05-22)هدف پژوهش حاضر تحلیل وضعیت بهداشتی- زیستمحیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استانهای خراسان است. روش پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی است و اطلاعات به شکل میدانی جمعآوری شد. جامعۀ ...
 
- 
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-05-22)در پژوهش حاضر، عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل TAM در قالب سازههای مدل پذیرش فناوری بررسی شد. سازههای این مدل در این تحقیق درک از آسانی استفاده، درک ...
 
- 
بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-05-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی بود. جامعۀ آماری کلیۀ دانشگاههای دولتی کشور و نمونۀ آماری 341 دانشجو از دانشکدههای تربیت بدنی دانشگاههای تهران، فردوسی مشهد، ارومیه، گیلان، ...
 
- 
تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-05-22)بدیهی است امروزه سازمانهای ورزشی باید مانند بیشتر سازمانها و نهادها به سازمانهای راهبردمحور تبدیل شوند. هدف از این تحقیق تحلیل موانع اجرایی برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون از دیدگاه مدیران و کارشناسان ...
 
- 
الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-05-22)واکاوی مفهوم برند برای دستیابی به الگویی درخور ضرورت دارد، بنابراین هدف این پژوهش طراحی و تبیین الگوی برندسازی در صنعت ورزش کشور با تأکید بر پویایی محیط در نظر گرفته شد. این پژوهش از نوع تحقیقات اکتشافی و بهتناسب ...
 
- 
مقایسۀ ادراک والدین، دانشآموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-05-22)هدف از پژوهش حاضر مقایسۀ ادراک دانشآموزان، والدین، دبیران و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس بود. با توجه به هدف مذکور، پرسشنامۀ محققساختۀ سلسلهمراتب دروس آموزشی مدارس، برای تعیین ...
 
- 
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-05-22)هدف کلی پژوهش حاضر تحلیل عوامل مؤثر بر تمایل به استفاده از خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی از طریق بسط مدل پذیرش فناوری است. در این پژوهش از امنیت، اعتماد، سازگاری و حریم خصوصی بهعنوان باورهای دیگری که تأثیر بسزایی در ...
 
- 
تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-05-22)هدف از این پژوهش، مطالعۀ مدل تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری بود. جامعۀ آماری این تحقیق کلیۀ مشتریان محصولات ورزشی استان سمنان بودند، که از بین آنها ۳۹۱ نفر بهعنوان نمونه مطالعه شدند. برای ...
 



