دوره 8, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی تأثیر درسپژوهی بر انگیزۀ تدریس و خودکارامدی معلمان تربیت بدنی شهرستان پیرانشهر (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-03-20)مطالعۀ شبهتجربی حاضر، به بررسی تأثیر استفاده از درسپژوهی بهعنوان نمونهای از پژوهش مشارکتی در کلاس درس بر انگیزۀ تدریس و خودکارامدی معلمان تربیت بدنی پرداخته است. برای گردآوری دادهها از روشهای پژوهش توصیفی، موردکاوی ...
 
- 
اولویتبندی عوامل مؤثر بر امنیت ورزشگاههای فوتبال ایران با استفاده از روش تحلیل سلسلهمراتبی (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-03-20)هدف این پژوهش شناسایی عوامل اصلی مؤثر بر امنیت ورزشگاههای فوتبال ایران و اولویتبندی آنها با استفاده از روش تحلیل سلسلهمراتبی جهت تصمیمگیریهای آینده بود. در بخش کیفی پژوهش عاملهای اصلی مؤثر بر امنیت ورزشگاههای فوتبال ...
 
- 
شناسایی و رتبه بندی عوامل محیطی مؤثر بر همگانی شدن ورزش های تفریحی ایران (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-03-20)هدف این پژوهش شناسایی و رتبهبندی مهمترین عوامل محیطی مؤثر در همگانی شدن ورزشهای تفریحی در ایران بود و تنها جنبههایی از محیط که ورزشهای تفریحی ایران نسبت به آنها حساسیت دارد و برای بقا و ادامۀ حیات خود باید در برابر ...
 
- 
تدوین مدل معادلات ساختاری طبقهبندی مدیران براساس مهارتهای ارتباطی و هوش فرهنگی در سازمانهای ورزشی استان اصفهان (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-03-20)هدف این تحقیق تدوین مدل معادلات ساختاری طبقهبندی مدیران براساس مهارتهای ارتباطی و هوش فرهنگی در سازمانهای ورزشی استان اصفهان بود. ازاینرو این تحقیق از نوع مدلیابی معادلات ساختاری بود. جامعۀ آماری پژوهش را مدیران ورزشی ...
 
- 
مدل ساختاری ارتباط بین خودکارامدی مربیان، خودکارامدی جسمانی و لذتبخشی فعالیت بدنی دانشآموزان از درس تربیت بدنی (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-03-20)پژوهش حاضر به بررسی خودکارامدی مربیان و ورزشکاران جوان میپردازد و در ادامه نیز لذتبخشی ورزشکاران جوان از فعالیت ورزشی بررسی شده است. در نهایت هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر خودکارامدی بر لذت فعالیت بدنی در ورزشکاران جوان با ...
 
- 
رابطۀ بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی در دانشکدههای تربیت بدنی (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی دانشگاه تهران و تربیت معلم) (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-03-20)هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطۀ بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی در کارکنان دانشکدههای تربیت بدنی دانشگاه تهران و تربیت معلم است. جامعۀ پژوهش، شامل تمامی کارکنان دانشکدههای تربیت بدنی دانشگاه تهران و تربیت معلم به تعداد ...
 
- 
بررسی نقش اخلاق کاری در رضایت شغلی معلمان تربیت بدنی (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-03-20)هدف از این پژوهش بررسی نقش اخلاق کار در رضایت شغلی معلمان تربیت بدنی شهرستانهای استان تهران بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است که به شکل میدانی انجام گرفته است. نمونۀ آماری پژوهش 244 نفر از معلمان تربیت بدنی ...
 



