| dc.contributor.author | قادری شیخی آبادی, مریم | fa_IR |
| dc.contributor.author | طالع پسند, سیاوش | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T09:14:33Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:14:33Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T09:14:33Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T09:14:33Z | |
| dc.date.issued | 2013-09-23 | en_US |
| dc.date.issued | 1392-07-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2016-11-06 | en_US |
| dc.date.submitted | 1395-08-16 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | قادری شیخی آبادی, مریم, طالع پسند, سیاوش. (1392). تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور. فصلنامه اندازه گیری تربیتی, 4(13), 69-96. doi: 10.22054/jem.2013.5671 | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2252-004X | |
| dc.identifier.issn | 2476-6240 | |
| dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.22054/jem.2013.5671 | |
| dc.identifier.uri | http://jem.atu.ac.ir/article_5671.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/357729 | |
| dc.description.abstract | زمینه: شاخص های عملکردی ابزاری مناسب برای طراحی و اجرای عملیات برنامه های آموزشی، پژوهشی، مدیریتی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و نیز ارزیابی این موسسات می باشند. به وسیله شاخص های عملکردی می توان عملکرد گذشته، وضعیت موجود و مطلوب دانشگاه را بررسی نمود و با استانداردها مقایسه کرد. هدف: هدف این مطالعه تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی در بعدهای پژوهشی، آموزشی و محیطی؛ و رتبه بندی آنها بود. روش: شرکت کنندگان موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی و اعضای هیئت های نظارت و ارزیابی مراکز آموزش عالی استان های کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان و ایلام بودند. برای ارزیابی موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیر انتفاعی شاخص های بعد آموزشی باید در اولویت قرار گیرند. رتبه بندی موسسات بر حسب بعدهای آموزشی، پژوهشی و محیطی ضمن فراهم آوردن تصویر دقیق تر امکان بیشتری برای مقایسه آنها به دست می دهد. تلویحات نظام رتبه بندی مورد بحث قرار گرفت. | fa_IR |
| dc.format.extent | 4999 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه علامه طباطبائی | fa_IR |
| dc.publisher | Allameh Tabataba’i University | en_US |
| dc.relation.ispartof | فصلنامه اندازه گیری تربیتی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Quarterly of Educational Measurement | en_US |
| dc.relation.isversionof | https://dx.doi.org/10.22054/jem.2013.5671 | |
| dc.subject | تحلیل سلسله مراتبی | fa_IR |
| dc.subject | ارزیابی عملکرد | fa_IR |
| dc.subject | رتبه بندی | fa_IR |
| dc.subject | آموزش عالی | fa_IR |
| dc.title | تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی | fa_IR |
| dc.contributor.department | هیئت علمب دانشگته سمنان | fa_IR |
| dc.citation.volume | 4 | |
| dc.citation.issue | 13 | |
| dc.citation.spage | 69 | |
| dc.citation.epage | 96 | |