نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorقادری شیخی آبادی, مریمfa_IR
dc.contributor.authorطالع پسند, سیاوشfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T09:14:33Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T09:14:33Z
dc.date.available1399-07-09T09:14:33Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T09:14:33Z
dc.date.issued2013-09-23en_US
dc.date.issued1392-07-01fa_IR
dc.date.submitted2016-11-06en_US
dc.date.submitted1395-08-16fa_IR
dc.identifier.citationقادری شیخی آبادی, مریم, طالع پسند, سیاوش. (1392). تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور. فصلنامه اندازه گیری تربیتی, 4(13), 69-96. doi: 10.22054/jem.2013.5671fa_IR
dc.identifier.issn2252-004X
dc.identifier.issn2476-6240
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/jem.2013.5671
dc.identifier.urihttp://jem.atu.ac.ir/article_5671.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/357729
dc.description.abstractزمینه: شاخص های عملکردی ابزاری مناسب برای طراحی و اجرای عملیات برنامه های آموزشی، پژوهشی، مدیریتی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و نیز ارزیابی این موسسات می باشند. به وسیله شاخص های عملکردی می توان عملکرد گذشته، وضعیت موجود و مطلوب دانشگاه را بررسی نمود و با استانداردها مقایسه کرد. هدف: هدف این مطالعه تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی در بعدهای پژوهشی، آموزشی و محیطی؛ و رتبه بندی آنها بود. روش: شرکت کنندگان موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی و اعضای هیئت های نظارت و ارزیابی مراکز آموزش عالی استان های کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان و ایلام بودند. برای ارزیابی موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیر انتفاعی شاخص های بعد آموزشی باید در اولویت قرار گیرند. رتبه بندی موسسات بر حسب بعدهای آموزشی، پژوهشی و محیطی ضمن فراهم آوردن تصویر دقیق تر امکان بیشتری برای مقایسه آنها به دست می دهد. تلویحات نظام رتبه بندی مورد بحث قرار گرفت.fa_IR
dc.format.extent4999
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه اندازه گیری تربیتیfa_IR
dc.relation.ispartofQuarterly of Educational Measurementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/jem.2013.5671
dc.subjectتحلیل سلسله مراتبیfa_IR
dc.subjectارزیابی عملکردfa_IR
dc.subjectرتبه بندیfa_IR
dc.subjectآموزش عالیfa_IR
dc.titleتعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشورfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentهیئت علمب دانشگته سمنانfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue13
dc.citation.spage69
dc.citation.epage96


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد