دوره 6, شماره 22
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامهی اضطراب عملکرد موسیقی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-12-22)اضطراب عملکرد موسیقی1 نگرانی بارز و مستمر نوازنـده ابزار موسیقی در مورد عملکردش می باشد . ایـن اضـطراب در چارچوب ترکیبـی از نشـانگان عـاطفی، شـناختی، جسـمانی و رفتاری بروز می کند . ھدف از این پژوھش ، بررسی ...
-
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-12-22)زمینه: پردازش پس رویدادی، نشخوارفکری در مورد ناکارآمدی ادراک شده در موقعیتهای اجتماعی است که به عنوان عامل مهمی در حفظ اختلال اضطراب اجتماعی مطرح شده است. هدف: پژوهش حاضر به منظور بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ پردازش ...
-
شاخصهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-12-22)زمینه: هیجانها از قدیمترین زمان با انسان همراه بودهاند و در زندگی نوع بشر ایفای نقش کردهاند؛ گستره، ناپایداری و شدت هیجانها در کنار ابعاد سازگارانة هیجان، باعث شکلگیری مفهومی با عنوان «تنظیم هیجانی» شده است. در عین ...
-
تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-12-22)زمینه: رویکردهای سنتی و جاری سنجش در بازنمایی قابلیتهای زبانی افراد با چالشهای عملی و نظری همراه بوده و توانایی آنها در سنجش و گزینش داوطلبان مورد تردید قرار گرفته است. به گونهای که متخصصان حوزه اندازهگیری آموزشی را ...
-
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-12-22)زمینه : مهارت تمرکز یکی از مهارت های ضروری یادگیری بشمار رفته و از آن به عنوان مهم ترین عامل موفقیت عملکرد یاد می شود لذا در همین زمینه برای شناخت بهتر آن به ابزار اندازه گیری دقیق نیاز دارد.هدف : هدف از تحقیق حاضر، ...



