مرور دوره 11, شماره 41 بر اساس موضوع "سرمایه درگردش"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
ارائه مدل مفهومی برای تعیین عوامل درونسازمانی و برونسازمانی اثرگذار بر میزان فروشهای اعتباری
(انجمن حسابداری ایران مدیر مسئول و سردبیر: دکتر علی ثقفی مدیریت مجله و دبیرکل انجمن: ناصر پرتوی همکار اجرایی: مریم اصغرزاده بدرLicence Holder Iranian Accounting Association Director & Editor-in-chief Ali Saghafi(PhD) Director & General Secretary Naser Partovi Editorial Assistant Maryam Asgharzadeh Badr, 2019-03-21)معاملات اعتباری به عنوان بخش قابل توجهی از سرمایه در گردش مورد توجه تحقیق حاضر قرار گرفته است. تعیین میزان عرضه معاملات اعتباری (فروشهای اعتباری) همواره دغدغه مهم مدیران شرکتها برای مدیریت صحیح منابع و مصارف کوتاه مدت ...



