• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات اقتصاد اسلامی
    • دوره 6, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات اقتصاد اسلامی
    • دوره 6, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده

    (ندگان)پدیدآور
    لشکری, محمدمهرپارسا, زکیه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    486.3کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    جامعه آماری این پژوهش کلیه افراد ساکن در شهر سبزوار است. با اهمیت موضوع و در دسترس بودن نمونه­ها، تعداد 171 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب گردید. ابزار تحقیق، پرسشنامه­ای محقق ساخته، در قالب 23 ﺳﺆال و به صورت طیف لیکرت پنج گزینه­ای بود. روایی پرسشنامه، به ﺗﺄیید اساتید راهنما، مشاور و متخصصین و کارشناسان مربوط رسید و پایایی آن با محاسبه آلفای کرونباخ به میزان 703/0 به­دست آمد. نتیجه آزمون همبستگی نشان داد که ایمان با رفتار مصرف­کننده رابطه مثبت دارد. همچنین نتیجه آزمون کروسکال- والیس نشان داد رفتار مصرف­کننده براساس درجه ایمان متفاوت است.
    کلید واژگان
    ایمان به خدا
    رفتار مصرف کننده
    اسراف و اقتار
    اعتدال

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2014-04-21
    1393-02-01
    ناشر
    دانشگاه امام صادق علیه السلام
    Imam Sadiq(as) University
    سازمان پدید آورنده
    دانشیار گروه اقتصاد دانشگاه پیام نور
    کارشناس ارشد علوم اقتصادی، دانشگاه پیام نور

    شاپا
    2008-4102
    2228-6624
    URI
    http://ies.journals.isu.ac.ir/article_1562.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/348680

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب