بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده
(ندگان)پدیدآور
لشکری, محمدمهرپارسا, زکیهنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
جامعه آماری این پژوهش کلیه افراد ساکن در شهر سبزوار است. با اهمیت موضوع و در دسترس بودن نمونهها، تعداد 171 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب گردید. ابزار تحقیق، پرسشنامهای محقق ساخته، در قالب 23 ﺳﺆال و به صورت طیف لیکرت پنج گزینهای بود. روایی پرسشنامه، به ﺗﺄیید اساتید راهنما، مشاور و متخصصین و کارشناسان مربوط رسید و پایایی آن با محاسبه آلفای کرونباخ به میزان 703/0 بهدست آمد. نتیجه آزمون همبستگی نشان داد که ایمان با رفتار مصرفکننده رابطه مثبت دارد. همچنین نتیجه آزمون کروسکال- والیس نشان داد رفتار مصرفکننده براساس درجه ایمان متفاوت است.
کلید واژگان
ایمان به خدارفتار مصرف کننده
اسراف و اقتار
اعتدال
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2014-04-211393-02-01
ناشر
دانشگاه امام صادق علیه السلامImam Sadiq(as) University
سازمان پدید آورنده
دانشیار گروه اقتصاد دانشگاه پیام نورکارشناس ارشد علوم اقتصادی، دانشگاه پیام نور
شاپا
2008-41022228-6624




