• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه آموزش مهندسی ایران
    • دوره 11, شماره 42
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه آموزش مهندسی ایران
    • دوره 11, شماره 42
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارزشیابی میزان رشد یادگیری دانشجویان مهندسی معماری در فراگیری مفاهیم سازه به روش بهره‌گیری از طبیعت و مقایسه آن با سایر روشهای متداول

    (ندگان)پدیدآور
    انصاری, مجتبیامیرخانی, آریناخوت, هانیه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    2.013 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله علمی - پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در پژوهش حاضر میزان رشد یادگیری دانشجویان مهندسی معماری در فراگیری مفاهیم پایه در سازه از طریق روشهای متداول و مقایسه آن با یک روش پیشنهادی بررسی شده است. بر این اساس، پاسخ سؤالهای زیر در اجرای این پژوهش مد نظر بوده است: 1. آیا همسانی یا سطوح معنی‌داری بین میزان رشد یادگیری دانشجویان از طریق شیوه‌های مورد مطالعه مشاهده می-شود؟ 2. آیا ساخت ماکت از پروژه‌های اجرایی اختلاف معنی‌داری در رشد یادگیری مفاهیم سازه توسط دانشجویان نسبت به کلاسهای نظری ایجاد می‌ کند؟ 3. نگرش استادان و دانشجویان در خصوص موثرترین شیوه آموزش مفاهیم سازه با دانشجویان معماری در ایران چیست؟ آیا این نگرش منطبق بر یافته‌های پژوهش است؟ روش تحقیق در این پژوهش به صورت مطالعه میدانی (Field Trial) است که برای تحلیل یافته‌ها از شاخصهای آماری میانگین و انحراف معیار با فاصله اطمینان 95% و خطای مطالعه (P
    کلید واژگان
    ارزشیابی
    رشد یادگیری
    مهندسی معماری
    مفاهیم سازه
    روشهای آموزشی

    شماره نشریه
    42
    تاریخ نشر
    2009-08-23
    1388-06-01
    ناشر
    فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران
    The Academy of Sciences of I. R. of Iran
    سازمان پدید آورنده
    دانشیار گروه معماری و ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس
    دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس
    دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس

    شاپا
    1607-2316
    2676-4881
    URI
    https://dx.doi.org/10.22047/ijee.2008.631
    http://ijee.ias.ac.ir/article_631.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/334666

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب