مرور دوره 19, شماره 76 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران (فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2018-02-20)نظام نوآوری اهمیت ارتباط دانشگاه با محیط و ضرورت مهندسی مجدد ساختار سازمانی، نقش ها و کارکرد های آمورش عالی را مورد تاکید قرار می دهد. هدف پژوهش حاضر ارائه مدلی جامع و عملیاتی برای توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه های ...
 
- 
ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) (فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2018-02-20)در مقاله حاضر به ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی رشته های فنی و مهندسی پرداخته شده است. جامعه آماری را کلیه دروس تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه شاهد به خود اختصاص داد. روش از نوع توصیفی - ...
 
- 
ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا (فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2018-02-20)کیفیت آموزش های مهندسی و ارزیابی سطح کیفی فرآورده های مراکز آموزش عالی فنی و مهندسی از فوریت های اخیر سیاست گذاران امور علم و فناوری در خارج و داخل کشور بوده است. رویکردهای متداول ارزیابی کیفیت آموزش معمولا" سنتی و مبتنی ...
 
- 
استفاده از مدل آینده نگاری جهت تعیین اولویتهای تحقیقاتی برای مدیران (فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2018-02-20)در دنیای امروز محدودیتهای فراوانی در انجام کارها وجود دارد. محدودیت های رایجی همچون محدودیت های زمانی، مکانی و بویژه مالی باعث شده تا افراد و شرکت ها و کشورها دست به انتخاب بزنند. تحقیق و توسعه در هر سازمانی که به دنبال ...
 
- 
ویژگی های روانسنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی (فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2018-02-20)هدف پژوهش حاضر، بررسی ویژگی های روانسنجی( ساختار عاملی، پایایی، و روایی) مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو در میان دانشجویان ایرانی می باشد. این پژوهش بر روی 185 نفر از دانشجویان سال چهارم مقطع کارشناسی رشته فنی دانشگاه ...
 



