• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Language Teaching Research
    • Volume 8, Issue 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Language Teaching Research
    • Volume 8, Issue 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    BOOK REVIEW: English Language Teacher Education: A Sociocultural Perspective on Preservice Teachers’ Learning in the Professional Experience

    (ندگان)پدیدآور
    Soleimani, MaryamSadeghi, Karim
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    483.1کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    Book Review
    زبان مدرک
    English
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    English Language Teacher Education: A Sociocultural Perspective on Preservice Teachers' Learning in the Professional Experience by Minh Hue Nguyen is an account of current issues on English teacher educators, researchers, curriculum developers, and pre-service teachers, demonstrating an application of sociocultural theory in researching pre-service teacher learning. The bonus with this book is in its extended conversations with pre-service teachers, their mentors, and academics, and their thought-provoking stories about the journeys of becoming teachers in Australia as well as the support inherent in institutional and policy contexts of English language teaching in Australia that influenced their learning.
    کلید واژگان
    English language teacher education
    sociocultural perspective
    preservice teachers

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2020-07-01
    1399-04-11
    ناشر
    Urmia University
    سازمان پدید آورنده
    Department of Humanities, Farhangiyan University, Urmia, West Azarbayjan, Iran
    Urmia University

    شاپا
    2322-1291
    URI
    http://ijltr.urmia.ac.ir/article_120893.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/328534

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب