• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • خظ‌مشی‌گذاری عمومی در مدیریت
    • دوره 9, 2(پیاپی 30 تابستان 1397)
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • خظ‌مشی‌گذاری عمومی در مدیریت
    • دوره 9, 2(پیاپی 30 تابستان 1397)
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تحلیل تأثیر پاسخگویی عمومی بر خط‌مشی ارتقای سلامت اداری و شفافیت سازمانی در بخش دولتی (مورد مطالعه: وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران)

    (ندگان)پدیدآور
    معدنی, جوادزرندی, سعیدعبدالهی, محمدرضا
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    5.508 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    پاسخگویی عمومی، سلامت اداری و شفافیت سازمانی از کلیدی ترین مفاهیم در حوزه مطالعات مدیریت دولتی است که تمامی بخش‌ها، اعم از بخش دولتی و خصوصی را تحت تأثیر قرار می‌دهند. هدف مقاله حاضر، بررسی و شناسایی تاثیر پاسخگویی عمومی بر بهبود و ارتقای سلامت اداری و شفافیت سازمانی در بخش دولتی است. این مقاله، برگرفته از طرح پژوهشی مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت ج.ا.ا به شماره "420 / م / ص" تحت عنوان ارائه برنامه های اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت در رابطه با اقدامات و برنامه بخش سلامت اداری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی می باشد. جامعه آماری آن را کارکنان دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت ج.ا.ا تشکیل می دهند. روش پژوهش حاضر، توصیفی - پیمایشی است که بمنظور تجزیه و تحلیل داده ها از مدل معادلات ساختاری با استفاده از نرم‌افزار Amos استفاده شد. برای جمع‌آوری اطلاعات از پرسشنامه‌ای استاندارد استفاده‌شد که روایی آن توسط تعدادی از صاحب‌نظران مدیریتی و اجرایی مورد تأیید قرار گرفت.
    کلید واژگان
    پاسخگویی عمومی
    سلامت اداری
    شفافیت سازمانی
    وزارت صنعت-معدن و تجارت ج.ا.ا

    شماره نشریه
    2301397
    تاریخ نشر
    2018-08-23
    1397-06-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکتری مدیریت دولتی (خط مشی گذاری عمومی) دانشگاه علامه طباطبایی
    هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
    مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت

    شاپا
    2228-7965
    URI
    http://ijpa.srbiau.ac.ir/article_13123.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/316623

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب