نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخراسانی کیاسری, سید محمودfa_IR
dc.contributor.authorعبدالله زاده رامهرمزی, لیلاfa_IR
dc.contributor.authorرحمانی, فاطمهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T06:28:56Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T06:28:57Z
dc.date.available1399-07-09T06:28:56Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T06:28:57Z
dc.date.issued2017-01-20en_US
dc.date.issued1395-11-01fa_IR
dc.date.submitted2016-04-21en_US
dc.date.submitted1395-02-02fa_IR
dc.identifier.citationخراسانی کیاسری, سید محمود, عبدالله زاده رامهرمزی, لیلا, رحمانی, فاطمه. (1395). ارزیابی و شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در شرکت های ارائه دهنده خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک AHP فازی. فصلنامه مدیریت صنعتی, 11(38), 35-47.fa_IR
dc.identifier.issn2008-9007
dc.identifier.urihttp://imj.iausdj.ac.ir/article_536950.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/303219
dc.description.abstractاینترنت یک بستر زیرساختی کسب ‌وکار را برای تجارت الکترونیک فراهم کرده است به‌طوری‌که آمارها نشان دهنده روند رو به رشد خرید اینترنتی هستند. یکی از کاربردهای مورد توجه در فضای مجازی، تجارت الکترونیک است که موجب تحولی شگرف در روابط کسب‌ وکار و مشتریان شده و سهم عمده‌ای از تعاملات تجاری را به خود اختصاص داده است. از شیوه‌های نوین خرید که از مزایای گسترده‌ای بهره‌مند است، خرید اینترنتی است. در حال حاضر، بسیاری از خرید و فروش‌ها در سراسر دنیا به این شیوه صورت می‌گیرند؛ ازاین‌رو، شناسایی صحیح نیازمندی‌های مشتریان و خرید اینترنتی که انجام می‌دهند و پاسخ سریع به این نیازمندی‌ها، کلید موفقیت تجاری و افزایش وفاداری مشتریان محسوب می‌شود. به ‌منظور بررسی عوامل ایجاد وفاداری الکترونیکی برای سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات خرید الکترونیکی، این تحقیق عوامل تأثیرگذار بر وفاداری مشتریان در خرید اینترنتی را شناسایی و بررسی می‌نماید و با تهیه پرسش‌نامه و با استفاده از فرآیند تصمیم‌گیری سلسله مراتبی فازی، وزن یا درجه اهمیت هریک از شاخص‌ها را به دست می‌آورد و درنهایت آنها را رتبه‌بندی می‌نماید. با کمک نتایج به‌دست‌آمده نشان خواهیم داد که کدام شاخص برای مشتریان، مهم‌ترین عامل در ایجاد وفاداری الکترونیکی خواهد بود.fa_IR
dc.format.extent921
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندجfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت صنعتیfa_IR
dc.subjectوفاداری الکترونیکیfa_IR
dc.subjectشرکت های ارائه دهنده خدمات الکترونیکfa_IR
dc.subjectمشتریfa_IR
dc.subjectفرآیند تصمیم‌گیری سلسله مراتبی فازیfa_IR
dc.titleارزیابی و شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در شرکت های ارائه دهنده خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک AHP فازیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه ریاضی واحد یادگار امام خمینی (ره)شهرری، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentعضو باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد گروه تجارت الکترونیک واحد یادگار امام خمینی (ره)، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue38
dc.citation.spage35
dc.citation.epage47


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد