• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت صنعتی
    • دوره 11, شماره 38
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت صنعتی
    • دوره 11, شماره 38
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارزیابی و شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در شرکت های ارائه دهنده خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک AHP فازی

    (ندگان)پدیدآور
    خراسانی کیاسری, سید محمودعبدالله زاده رامهرمزی, لیلارحمانی, فاطمه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    921.9کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    اینترنت یک بستر زیرساختی کسب ‌وکار را برای تجارت الکترونیک فراهم کرده است به‌طوری‌که آمارها نشان دهنده روند رو به رشد خرید اینترنتی هستند. یکی از کاربردهای مورد توجه در فضای مجازی، تجارت الکترونیک است که موجب تحولی شگرف در روابط کسب‌ وکار و مشتریان شده و سهم عمده‌ای از تعاملات تجاری را به خود اختصاص داده است. از شیوه‌های نوین خرید که از مزایای گسترده‌ای بهره‌مند است، خرید اینترنتی است. در حال حاضر، بسیاری از خرید و فروش‌ها در سراسر دنیا به این شیوه صورت می‌گیرند؛ ازاین‌رو، شناسایی صحیح نیازمندی‌های مشتریان و خرید اینترنتی که انجام می‌دهند و پاسخ سریع به این نیازمندی‌ها، کلید موفقیت تجاری و افزایش وفاداری مشتریان محسوب می‌شود. به ‌منظور بررسی عوامل ایجاد وفاداری الکترونیکی برای سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات خرید الکترونیکی، این تحقیق عوامل تأثیرگذار بر وفاداری مشتریان در خرید اینترنتی را شناسایی و بررسی می‌نماید و با تهیه پرسش‌نامه و با استفاده از فرآیند تصمیم‌گیری سلسله مراتبی فازی، وزن یا درجه اهمیت هریک از شاخص‌ها را به دست می‌آورد و درنهایت آنها را رتبه‌بندی می‌نماید. با کمک نتایج به‌دست‌آمده نشان خواهیم داد که کدام شاخص برای مشتریان، مهم‌ترین عامل در ایجاد وفاداری الکترونیکی خواهد بود.
    کلید واژگان
    وفاداری الکترونیکی
    شرکت های ارائه دهنده خدمات الکترونیک
    مشتری
    فرآیند تصمیم‌گیری سلسله مراتبی فازی

    شماره نشریه
    38
    تاریخ نشر
    2017-01-20
    1395-11-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
    سازمان پدید آورنده
    استادیار گروه ریاضی واحد یادگار امام خمینی (ره)شهرری، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
    عضو باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
    دانشجوی کارشناسی ارشد گروه تجارت الکترونیک واحد یادگار امام خمینی (ره)، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران

    شاپا
    2008-9007
    URI
    http://imj.iausdj.ac.ir/article_536950.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/303219

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب