نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرنگریز, حسنfa_IR
dc.contributor.authorبایرامی شهریور, زهراfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T06:28:37Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T06:28:37Z
dc.date.available1399-07-09T06:28:37Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T06:28:37Z
dc.date.issued2019-04-21en_US
dc.date.issued1398-02-01fa_IR
dc.date.submitted2018-12-30en_US
dc.date.submitted1397-10-09fa_IR
dc.identifier.citationرنگریز, حسن, بایرامی شهریور, زهرا. (1398). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاوی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, 7(27), 175-205. doi: 10.22054/ims.2019.9987fa_IR
dc.identifier.issn1735-112X
dc.identifier.issn2538-2527
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/ims.2019.9987
dc.identifier.urihttp://ims.atu.ac.ir/article_9987.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/303094
dc.description.abstract<br /> با گسترش اینترنت، سازمان‌ها از روش‌های مختلف E-CRM استفاده می‌کنند. یکی از اهداف سازمان‌ها در استفاده از E-CRM افزایش وفاداری مشتریان و حفظ مشتریان وفادار جهت دستیابی به مزیت رقابتی و سودآوری است. هدف این پژوهش بررسی تأثیر E-CRM بر وفاداری مشتریان بانک ملت با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی است. در این پژوهش از روش‌های خوشه‌بندی با الگوریتم K-means و شبکه‌های عصبی (با الگوریتم پس انتشار خطا) و مدل LRFM از طریق برنامه‌نویسی در نرم‌افزارهای متلب و اکسل استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که با افزایش میزان استفاده مشتریان از خدمات E-CRMوفاداری آن‌ها افزایش می‌یابد. رابطه بین E-CRM، مؤلفه‌های مدل LRFM و وفاداری یک رابطه غیر‌خطی است و میزان تغییر در وفاداری به ازای تغییر E-CRM<em>، </em>مقداری ثابت نیست. میزان افزایش وفاداری تابعی از مؤلفه‌های LRFM، مقدار E-CRM و اوزان به‌دست‌آمده در شبکه عصبی است.<br />fa_IR
dc.format.extent1974
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت کسب و کار هوشمندfa_IR
dc.relation.ispartofIT Management Studiesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/ims.2019.9987
dc.subjectE-CRMfa_IR
dc.subjectوفاداری مشتریfa_IR
dc.subjectداده‌کاویfa_IR
dc.subjectLRFMfa_IR
dc.titleتأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاویfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentعضو هیئت علمی، گروه مدیریت کسب‌وکار، دانشکده مدیریت، دانشگاه خوارزمی، تهران.fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد، مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکده مدیریت، دانشگاه الزهراء واحد ارومیه (نویسنده مسئول)؛ zahraa.beyrami@gmail.comfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue27
dc.citation.spage175
dc.citation.epage205


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد