دوره 8, شماره 31
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
پیشآمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2020-03-20)
 
- 
طراحی الگوی بومی پیاده سازی اینترنت اشیا در شرکت های آزادراهی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2020-03-20)
 
- 
تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2020-03-20)
 
- 
رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشهای (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2020-03-20)
 
- 
شناسایی و سطحبندی عوامل موثر بر بلوغ فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری و MICMAC فازی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2020-03-20)
 



