تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند
(ندگان)پدیدآور
ملکی مین باش رزگاه, مرتضیفیض, داودمرادی, هادینوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیشماره نشریه
31تاریخ نشر
2020-03-201399-01-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
عضو هیئتعلمی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری، دانشگاه سمنان، سمنان.(نویسنده مسئول)؛ mmaleki80@semnan.ac.irعضو هیئتعلمی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری، دانشگاه سمنان، سمنان.
دانشجوی دکتری، بازاریابی بینالملل، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری، دانشگاه سمنان، سمنان.
شاپا
1735-112X2538-2527




