دوره 3, شماره 10

 

ارسال های اخیر

  • عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل 

    نقی زاده, محمد؛ تقوا, محمدرضا؛ صالحی, مهدی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-01-21)
    افزایش ضریب نفوذ استفاده از موبایل در ایران به بیش از 79 %، پتانسیل بالقوهای را برای ارائهخدمات ارزش افزوده سیار در کشور فراهم آورده است. موفقیت شرکت های ارائه دهندهخدمات ارزش افزوده، به صورت جدی به میزان نوآوری ...

  • ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت 

    احمدی, اسماعیل؛ احمدی قلاتی, الهام؛ شفیعی, محبوبه (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-01-21)
    رضایت کاربر یک عامل بسیار مهم برای استفاده مستمر از خدمات الکترونیک، موفقیت یا شکست پروژه‌های الکترونیکی است. هدف این پژوهش بررسی نگرانی­های کاربران، عوامل سنجش و مؤثر بر رضایت آن‌ها و در ارائه مدلی برای سنجش رضایت کاربران ...

  • به‌کارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین سامانه ERP 

    فیضی, کامران؛ ثابت مطلق, محمد؛ عابدینی نائینی, مهدی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-01-21)
    سامانه‌های برنامه­ریزی منابع سازمان با تسهیل عملیات سازمان­ها و یکپارچه­سازی و اهرمی کردن عملیات پردازش داده­های کسب‌وکار، مزیت رقابتی مهمی را برای سازمان­ها حاصل کرده­اند. به‌منظور اجرای موفقیت‌آمیز یک سامانه برنامه­ریزی ...

  • تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره‌ وری دانش 

    حسن زاده ثمرین, تورج؛ حسن زاده, محمدصادق؛ سراجیان, نکیسا (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-01-21)
     هدف از این پژوهش، بررسی رابطه بین سرمایه فکری و بهره‌وری دانش بین اعضای نظام مهندسی استان گیلان است. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش جمع‌آوری اطلاعات توصیفی- پیمایشی است. روش ...