دوره 3, شماره 10
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-01-21)افزایش ضریب نفوذ استفاده از موبایل در ایران به بیش از 79 %، پتانسیل بالقوهای را برای ارائهخدمات ارزش افزوده سیار در کشور فراهم آورده است. موفقیت شرکت های ارائه دهندهخدمات ارزش افزوده، به صورت جدی به میزان نوآوری ...
-
ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-01-21)رضایت کاربر یک عامل بسیار مهم برای استفاده مستمر از خدمات الکترونیک، موفقیت یا شکست پروژههای الکترونیکی است. هدف این پژوهش بررسی نگرانیهای کاربران، عوامل سنجش و مؤثر بر رضایت آنها و در ارائه مدلی برای سنجش رضایت کاربران ...
-
بهکارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR بهمنظور انتخاب مناسبترین سامانه ERP
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-01-21)سامانههای برنامهریزی منابع سازمان با تسهیل عملیات سازمانها و یکپارچهسازی و اهرمی کردن عملیات پردازش دادههای کسبوکار، مزیت رقابتی مهمی را برای سازمانها حاصل کردهاند. بهمنظور اجرای موفقیتآمیز یک سامانه برنامهریزی ...
-
تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره وری دانش
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-01-21)هدف از این پژوهش، بررسی رابطه بین سرمایه فکری و بهرهوری دانش بین اعضای نظام مهندسی استان گیلان است. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش جمعآوری اطلاعات توصیفی- پیمایشی است. روش ...



