| dc.contributor.author | عمران زاده, اسماعیل | fa_IR |
| dc.contributor.author | خوش چهره, محمد | fa_IR |
| dc.contributor.author | منوریان, عباس | fa_IR |
| dc.contributor.author | علایی, حسین | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T06:26:35Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T06:26:35Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T06:26:35Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T06:26:35Z | |
| dc.date.issued | 2017-06-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1396-04-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2016-12-14 | en_US |
| dc.date.submitted | 1395-09-24 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | عمران زاده, اسماعیل, خوش چهره, محمد, منوریان, عباس, علایی, حسین. (1396). تبیین الگوی یادگیری سازمانی در کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور. فصلنامه علمی مدیریت سازمانهای دولتی, 5(319), 95-112. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2322-522X | |
| dc.identifier.issn | 2538-600X | |
| dc.identifier.uri | http://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_3891.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/302415 | |
| dc.description.abstract | هدف پژوهش حاضر طراحی و تبیین الگوی یادگیری سازمانی در کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور می باشد. روش تحقیق حاضر، استراتژی تئوری داده بنیاد است. با توجه به هدف تحقیق، ابتدا با استفاده از مطالعات کتابخانه ای، مبانی نظری متغیر مورد نظر و مولفه های آن بررسی گردید و سپس از طریق مصاحبه، دیدگاه افراد جامعه آماری مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و بر اساس آن پرسشنامه جدیدی متناسب با فرهنگ بومی طراحی می گردد . داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزارNvivo تحلیل و مولفه های مورد نظر شناسایی گردیده و از طریق تحلیل عاملی تاییدی سازه و زیر مولفه ها تایید گردید و در مرحله آخر صاحبنظران حوزه مدیریت مدل را از ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار میدهند. جامعه آماری شامل مدیران پتروشیمی کشور، نخبگان حوزه یادگیری سازمانی پتروشیمی و کسانی که از فرآیندهای پتروشیمی و ساختار این مجموعه اطلاع داشتند، بود. نمونه آماری بر حسب اشباع نظری انتخاب شد. از روش نمونه گیری انتخابی هدفمند برای تست بخش کیفی استفاده شد تا به اشباع نظری برسیم. بر اساس نتایج، یادگیری سازمانی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در 5 مقوله شرایط علی، بستر، مداخله گرها، راهبردها، و پیامدها مدلسازی شده است. | fa_IR |
| dc.format.extent | 1052 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانـشـگـاه پــیــام نـــور | fa_IR |
| dc.publisher | Payame Nour University | en_US |
| dc.relation.ispartof | فصلنامه علمی مدیریت سازمانهای دولتی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Quarterly Journal of
Public Organzations Management | en_US |
| dc.subject | یادگیری سازمانی | fa_IR |
| dc.subject | شرکت پتروشیمی کشور | fa_IR |
| dc.subject | نظریه داده بنیاد | fa_IR |
| dc.subject | مدیریت دولتی | fa_IR |
| dc.title | تبیین الگوی یادگیری سازمانی در کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | توصیفی | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی دکتری مدیریت دولتی - گرایش تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی، دانشگاه تهران، پردیس البرز، کرج، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | استادیار گروه اقتصاد، دانشکده اقتصاد، دانشگاه تهران، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | استاد گروه مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | استادیار گروه مدیریت، دانشگاه امام حسین (ع)، تهران، ایران | fa_IR |
| dc.citation.volume | 5 | |
| dc.citation.issue | 319 | |
| dc.citation.spage | 95 | |
| dc.citation.epage | 112 | |