مرور دوره 6, شماره 3 (پیاپی 23) بر اساس موضوع ""هوش تجاری""

  • طراحی مدل توسعة داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌های دولتی 

    هاشمی, سید علی اکبر؛ الوداری, حسن؛ دارایی, محمد رضا؛ رازینی, روح الله (دانـشـگـاه پــیــام نـــورPayame Nour University, 2018-06-22)
    در سال‌های اخیر، زمانی که مدیران برای اتخاذ تصمیمات تجاری اختصاص می‌دهند به‌طور شدیدی کاهش یافته است. در این میان شناسایی اطلاعات مهمی که باید در لحظه مورد پایش قرار گیرد، چگونگی جمع‌آوری، یکپارچه‌سازی، نمایش و تحلیل این ...