دوره 29, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
مقایسۀ سرمایۀ فرهنگی بین دو گروه زنان با سابقۀ عملهای جراحی زیبایی و بدون انجام جراحی زیبایی در شهر رشت (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-12-22)در سالهای اخیر پژوهشگران عرصة اجتماعی توجه زیادی به تحلیل و بررسی بدن داشتهاند و آن را بهمنزلۀ موضوع و هدفی برای پژوهشهای زیباشناسانه مطرح کردهاند. با افزایش آگاهی مردم از استاندارهای زیبایی، میل به نزدیکشدن به ...
 
- 
بررسی جمعیتشناختی و فرهنگی - اجتماعی ترجیح جنسیتی در ایران (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-12-22)پژوهش حاضر با رویکردی جمعیتشناختی و اجتماعی - فرهنگی، برخی از مهمترین الگوها و تعیینکنندههای مرتبط با مسئلۀ ترجیح جنسیتی را مطالعه و بررسی میکند. جوامع انسانی در دهههای اخیر پیشرفتهای مهم و تغییرات شگرفی را تجربه ...
 
- 
بازآفرینی الگوی پیشایندها و پیامدهای سکوت سازمانی کارکنان مورد مطالعه: شهرداری اصفهان (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-12-22)هدف این پژوهش طراحی الگوی پیشایندها و پیامدهای سکوت سازمانی بوده است. روش پژوهش توصیفی - همبستگی و ازنظر هدف کاربردی - توسعهای است. ازلحاظ گردآوری دادهها نیز به روش آمیخته انجام شده است. جامعۀ آماری مربوط به مطالعۀ کیفی، ...
 
- 
از مصرفپایی تا حسرت مصرف کاوشی زمینهمند از بسترهای اجتماعی شکلگیری چشموهمچشمی در خرید و مصرف بین زنان شهر مشهد (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-12-22)امروزه مصرف فراتر از نیازهای اولیه برای تمایز، تفاخر، تنوع و... استفاده میشود. در ایران مصرف همگام و همراه با فرهنگ چشموهمچشمی پیش رفته است. این پژوهش تلاش کرده است پویاییهای شکلگیری فرایند چشموهمچشمی در خرید و مصرف ...
 
- 
فراتحلیل رابطۀ سرمایۀ فرهنگی و سبک زندگی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-12-22)ظهور جامعۀ مصرفی ازطریق زیادشدن کالاهای مادی و دموکراتیزهشدن مصرف، سبب انتخابیشدن زندگی روزمره میشود. در این شرایط در حوزۀ هویت، یکی از مؤلفههای اساسی فعالیت روزمره، انتخابهایی است که بهطور عادی انجام میدهیم. ...
 
- 
سال بیست و نهم، شماره پیاپی 72، شماره چهارم، زمستان 1397 (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-12-22)زمستان 1397
 
- 
بررسی رابطۀ سرمایۀ اجتماعی و سلامت سازمانی با میانجیگری عزتنفس سازمانی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-12-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطۀ بین سرمایۀ اجتماعی با سلامت سازمانی با میانجیگری عزتنفس سازمانی انجام شده است. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی است و جامعۀ آماری آن شامل همۀ کارکنان اداری ادارات آموزشوپرورش شهرستان ارومیه ...
 



