نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرشادت جو, حمیدهfa_IR
dc.contributor.authorنعمتی زاد, علیfa_IR
dc.contributor.authorابویی اردکان, محمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:30:42Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:30:43Z
dc.date.available1399-07-09T05:30:42Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:30:43Z
dc.date.issued2011-09-23en_US
dc.date.issued1390-07-01fa_IR
dc.date.submitted2014-09-09en_US
dc.date.submitted1393-06-18fa_IR
dc.identifier.citationرشادت جو, حمیده, نعمتی زاد, علی, ابویی اردکان, محمد. (1390). ارزیابی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در تصمیمات رفتاری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر ایلام. مدیریت فرهنگی, 5(313), 94-103.fa_IR
dc.identifier.issn2008-3327
dc.identifier.urihttp://jcm.srbiau.ac.ir/article_3487.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/283396
dc.description.abstractمقدمه و هدف پژوهش: شرکت‌ها بنا به اینکه تا چه حد می‌توانند مشتریان خود را حفظ کنند موفق یا شکست خورده محسوب می‌شوند. دفاتر خدمات مسافرتی نیز به عنوان یک سازمان خدماتی از این امر مستثنی نیستند و آنها نیز خواهان بالا بردن سطح رضایت مشتریان خود و افزایش سود دهی می‌باشند؛ لذا مسئله اصلی این تحقیق این بود که به ارزیابی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر ایلام پرداخته و میزان تأثیر گذاری این عوامل بر تصمیمات رفتاری این مشتریان را مورد بررسی قرار دهد روش پژوهش: پژوهش حاضر یک پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. در تحقیق همبستگی هدف اصلی آن است که مشخص شود آیا رابطه ای بین دو یا چند متغیر کمی وجود دارد و اگر این رابطه وجود دارد اندازه و حد آن چقدر است؟ یافته‌های پژوهش: یافته‌های پژوهش بیانگر وجود رابطه مستقیم میان این دو متغیر می‌باشد. بنابراین فرضیه دوم مبنی بر وجود رابطه مثبت بین دو متغیر پذیرفته می‌شود؛ نتیجه آزمون مقایسه میانگین‌ها نشان می‌دهد که بین دیدگاه زنان و مردان از لحاظ کیفیت خدمات تفاوت معناداری وجود ندارد؛ نتیجه آزمون مقایسه میانگین‌ها نشان می‌دهد که بین میزان رضایت مشتریان زن و مرد تفاوت معناداری وجود ندارد. نتیجه‌گیری: نتایج به دست آمده از داده‌های گردآوری شده نشان می‌دهد که کیفیت خدمات تأثیر مستقیم و مثبتی بر رضایت‌مندی مشتری و تصمیمات رفتاری دارد. ضمن اینکه کیفیت خدمات نیز تأثیر غیر مستقیمی از طریق رضایت‌مندی مشتری بر تصمیمات رفتاری دارد. به عبارت دیگر هر چه میزان کیفیت خدمات دفتر مسافرتی بالاتر باشد بر روی میزان رضایت مشتری تأثیر مثبت گذاشته و باعث وفاداری مشتری نسبت به استفاده از دفتر مطبوع خود می‌گردد.fa_IR
dc.format.extent172
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت فرهنگیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Cultural Managementen_US
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectرضایت‌مندی مشتریfa_IR
dc.subjectتصمیمات رفتاریfa_IR
dc.subjectدفاتر خدمات مسافرتیfa_IR
dc.subjectایلامfa_IR
dc.titleارزیابی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در تصمیمات رفتاری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر ایلامfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentنداردfa_IR
dc.contributor.departmentمسئول مکاتباتfa_IR
dc.contributor.departmentنداردfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue313
dc.citation.spage94
dc.citation.epage103


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد