دوره 12, شماره 1 (پیاپی 39)
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی میزان استفاده از رسانههای مختلف و ارتباط آن با ملاکهای رایدهی در میان شرکتکنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2018-04-21)پژوهش حاضر، به مقایسه نقش سه رسانه مختلف تلویزیون، روزنامه و شبکههای اجتماعی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 ایران پرداخته است. برای این منظور، ابتدا میزان استفاده از رسانههای مختلف برای کسب اطلاعات درباره نامزدهای ...
-
اثرات متقابل اطلاعات حسابداری مدیریت و تکنولوژی تولید بر عملکرد تولید در سازمانهایی با ارزشهای فرهنگی جمعگرا و فردگرا
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2018-04-21)مقدمه و هدف پژوهش: ارزشهای فرهنگی یکی از عوامل تاثیرگذار در میزان استفاده از اطلاعات حسابداری مدیریت و نحوه تصمیمگیری مدیران میباشد، زیرا در فرهنگهای مختلف چگونگی یادگیری و تفکر افراد متفاوت است، ...
-
تحلیل راهبردهای توسعه گردشگری فرهنگی شهر اصفهان با استفاده از مدل ترکیبی SWOT-QSPM
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2018-04-21)مقدمه و هدف پژوهش: گردشگری فرهنگی یکی از مهم ترین وسایل مبادلات. فرهنگی ملتها و در زمرة مهمترین ابزارهای گفتگوی بین فرهنگی است. هدف از این پژوهش تحلیل راهبردهای توسعه گردشگری فرهنگی شهر اصفهان با استفاده ...
-
تحلیلی بر تصویرنمایی نهجالبلاغه از فرهنگ بینشی و کُنشی فرماندهان مسلمان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2018-04-21)مقدمه و هدف پژوهش: با توجه به اینکه یکی از مجالهای تصویرنماییِ نهجالبلاغه، ترسیم فرهنگ حاکم بر بینش فکری و کُنش عملی فرماندهان مسلمان در میدانهای جنگ و غیر آن است و فرهنگ نیز، شاخص ممیّز گروههای مختلف ...
-
بررسی رابطه فرهنگ و کارآفرینی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2018-04-21)مقدمه و هدف پژوهش: نظر به اهمیت رابطه فرهنگ و کارآفرینی، یافتن راهکارهایی که با کمک آنها بتوان بهترینها را برای انجام این مهم برگزید ضروری مینمود. فرهنگ مجموعه ای از رفتارهای آموختنی، باورها، عادات و ...



