مرور دوره 8, شماره 32 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
اثربخشی درمان بینفردی فراشناختی بر آسیبهای تعاملی زوجی مردان دارای علائم شخصیت خودشیفته: پژوهش مورد منفرد (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-10-23)خودشیفتگی پیامدهای منفی بینفردی زیادی دارد و رابطه زناشویی بستری مناسب برای بسیاری از این پیامدها است. پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر درمان بینفردی فراشناختی(MIT) بر آسیبهای تعاملی زوجی مرد خودشیفته انجام شد. در این ...
 
- 
ارزیابی کارایی طرحواره درمانی هیجانی بر سوگیری تفسیر(تفسیر مربوط به خود، تفسیر مربوط به دیگران) در مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-10-23)اختلال اضطراب فراگیر، شایعترین اختلال اضطرابی است که نگرانی شدید، معیار تشخیصی اصلی برای این اختلال است. هدف پژوهش حاضر بررسی ارزیابی کارایی طرحواره درمانی هیجانی بر سوگیری تفسیر(تفسیر مربوط به خود، تفسیر مربوط به دیگران) ...
 
- 
بازبینی الگوهای غالب ارتباطی زوجین ایرانی بر مبنای "بنمایه تعارضی ارتباط": یک بررسی کیفی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-10-23)چکیده هدف: مطالعه حاضر با هدف بازبینی و تدوین الگوهای غالب ارتباطی زوجین ایرانی در چهارچوب دیدگاه روابط موضوعی و بر مبنای صورتبندی روابط در الگوی "بنمایه تعارضی ارتباط" بود. روش: این مطالعه کیفی و با رویکرد ...
 
- 
مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-10-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری (الگوی بورکوک) و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش علائم و نشانه ها و مولفه های شناختی اختلال اضطراب فراگیر انجام گرفته است. پژوهش فوق یک مطالعه تجربی دارای گروه ...
 
- 
مقایسه شدت علائم افسردگی و سرعت پردازش اطلاعات در میان مبتلایان به اختلال استرس پس از سانحه و افراد بهنجار (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-10-23)هدف پژوهش حاضر، مقایسه شدت علائم افسردگی و سرعت پردازش اطلاعات در میان مبتلایان به اختلال استرس پس از سانحه و نوجوانان بهنجار بود. طرح پژوهش حاضر، علی – مقایسه ای بود. جامعه پژوهش شامل نوجوانان بهنجار و مبتلا به اختلال ...
 



