نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخدادادی حدادان, پروینfa_IR
dc.contributor.authorجعفری, علیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:25:06Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:25:06Z
dc.date.available1399-07-09T05:25:06Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:25:06Z
dc.date.issued2019-05-22en_US
dc.date.issued1398-03-01fa_IR
dc.date.submitted2017-07-16en_US
dc.date.submitted1396-04-25fa_IR
dc.identifier.citationخدادادی حدادان, پروین, جعفری, علی. (1398). نقش رسانه های تصویری در گسترش صنعت توریسم سلامت در ایران (مطالعه موردی شهر رامسر). فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 15(54), 215-232.fa_IR
dc.identifier.issn2209-2538
dc.identifier.issn5575-2008
dc.identifier.urihttp://jcsc.iaocsc.ir/article_35591.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/281524
dc.description.abstractچکیده<br /> امروزه در جهان گردشگری سلامت به عنوان یکی از زیر شاخه های اصلی گردشگری محسوب می شود. توریسم درمانی یا همان توریسم سلامت اگرچه برای کشورها ارز آوری فراوانی دارد، اما به علت نبود همکاری بین بخشی در قبضه دلالان و واسطه گران است. پتانسیل حوزه گردشگری سلامت همچنان در ایران ناشناخته است و علیرغم مزایایی که می‌تواند برای بخش سلامت کشور داشته باشد هنوز زیرساختی برای آن در نظر گرفته نشده است. هدف اصلی پژوهش، بررسی نقش رسانه های تصویری در گسترش صنعت توریسم سلامت در ایران (رامسر) است. جامعه آماری این تحقیق کلیه شهروندان بالای 18 سال شهر رامسر است. نتایج تحلیل فرضیات در همبستگی پیرسون به کمک نرم افزار spss بر روی نمونه 384 نفری که با روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای مشخص شده، نشان می دهد که رسانه های تصویری در خصوص گسترش صنعت توریسم سلامت از طریق معرفی و ایجاد انگیزه های سفر در گردشگران، بویژه در شهرستان رامسر نقش اساسی را ایفا می کنند.fa_IR
dc.format.extent329
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطاتfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتfa_IR
dc.relation.ispartofQuarterly Journal Of Iranian Association For Cultural Studies & Communicationen_US
dc.subjectواژه های کلیدی: صنعت توریستfa_IR
dc.subjectتوریسم سلامت رسانهfa_IR
dc.subjectرسانه های تصویریfa_IR
dc.subjectرامسرfa_IR
dc.titleنقش رسانه های تصویری در گسترش صنعت توریسم سلامت در ایران (مطالعه موردی شهر رامسر)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس خبر/راه آهنfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیات علمی گروه علوم ارتباطات/fa_IR
dc.citation.volume15
dc.citation.issue54
dc.citation.spage215
dc.citation.epage232
nlai.contributor.orcid0000-0001-9204-8105


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد