بررسی ﺗﺄثیر مدیریت تکنولوژی بر کیفیت خدمات با ﺗﺄکید برنقش میانجی چابکی سازمانی در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت ایرتویا)
(ندگان)پدیدآور
کوهی اقدم, علیرضاکوهی اقدم, الهامجوان امانی, ودودمشهدی محمدی, امیرنوع مدرک
Textمقاله علمی
زبان مدرک
فارسیچکیده
مدیریت تکنولوژی، کیفیت خدمات،چابکی سازمانی، شرکت ایرتویا.
کلید واژگان
مدیریت تکنولوژیکیفیت خدمات
چابکی سازمانی
شرکت ایرتویا
شماره نشریه
38تاریخ نشر
2019-12-221398-10-01
ناشر
پژوهشکده توسعه تکنولوژیسازمان پدید آورنده
ندارمندارم
ندارم
دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت MBA گرایش بازاریابی، دانشگاه تهران
شاپا
2676-54032676-5411




