مرور دوره 4, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
شناسایی و رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر حسن شهرت در کسبوکار تولیدی کشاورزی
(دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان, 2017-04-21)پژوهش حاضر با هدف شناسایی و رتبهبندی شاخصهای تاثیرگذار بر حسن شهرت بهمنظور بهینهسازی تصویر ذهنی سازمانی (شهرت سازمانی) در شرکت رامطیور (دربال) صورت گرفته است. بر این اساس محققین ضمن مرور ادبیات موضوعی مربوط، مدل ...
-
بررسی قابلیتها و فرصتهای توسعه فنآوری ورمی کمپوست در استان کرمانشاه
(دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان, 2017-04-21)راه اندازی کسب و کارهای کارآفرینانه میتواند با خلق فرصتهای جدید اشتغال و درآمد، وضع اقتصادی و معیشتی روستاها را بهبود بخشد. یکی از راه های کسب درآمد در مناطق روستایی که موجب تنوع درآمدی در کنار شغل کشاورزی برای روستاییان ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه
(دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان, 2017-04-21)آنچه که در ادبیات کارآفرینی، قلمرو کارآفرینی را از دیگر حوزههای مدیریت متمایز کرده است، موضوع فرصتهای کارآفرینانه است. با توجه به اینکه شناخت فرصت، اولین و مهمترین مرحله در کارآفرینی است، شناسایی عاملهای مؤثر بر شناخت ...
-
بررسی شاخصهای پایداری در فعالیتهای کارآفرینانه کشاورزی
(دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان, 2017-04-21)هدف از راهاندازی یک فعالیت کارآفرینانه پایدار این است که، رفاه انسانی، محیط زیست و درآمد افراد را بهبود ببخشد. این نوع از کسب و کارها، ریسکهای اکولوژیکی و همچنین فشارهای زیست محیطی که ممکن است مانع ایجاد فرصتهای جدید ...
-
شناسایی راهکارهای توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای کشاورزی (مورد مطالعه: شهرستان ابهر)
(دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان, 2017-04-21)توسعه کارآفرینی سازمانی در شرکتهای تعاونی راهی برای نوسازی و پویایی تعاونیها است. توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونیها میتواند به احیا و بازسازی تعاونیهای موجود کمک کرده و در تبدیل آنها به تعاونیهای کارآفرین اقدام ...



