مرور دوره 2, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط
(دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان, 2015-09-23)تحولات پیچیده و سریع چند دهه اخیر موجب شده است کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، کسب و کارهای کوچک و متوسط را بهعنوان زمینهای برای دستیابی به اهداف توسعه از جمله توسعه اقتصادی در نظر بگیرند. نتایج بررسیها حاکی از آن ...
-
بررسی عوامل موثر بر راندمان گلخانههای توت فرنگی؛ راهکارهایی برای توسعه کارآفرینی کشاورزی
(دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان, 2015-09-23)این تحقیق با هدف بررسی عوامل مؤثر بر کارایی گلخانههای توتفرنگی شهرستان هشتگرد در سال 1388 انجام گرفته است. تحقیق حاضر از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق 23 گلخانه فعال در شهرستان هشتگرد بهصورت تمام شماری ...
-
الگوسازی مفهومی تأثیر مؤلفههای آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستانهای کاردانش
(دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان, 2015-09-23)امروزه کارآفرینی بهعنوان یک دانش میانرشتهای شناخته شده و پیامدهای باارزش آن زمانی آشکار میگردد که از سنین پایین آغاز شود. از آنجا که میان کارآفرینی و مهارتآموزی رابطه تنگاتنگی وجود دارد، هدف این پژوهش الگوسازی مفهومی ...
-
الزامات ترویج کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی
(دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان, 2015-09-23)امروزه بیش از گذشته مؤسسات آموزش عالی بایستی به دنبال رهیافتهایی برای پاسخگویی به نیازهای اجتماعی و اقتصادی جوامع باشند. در این راستا، افزایش بیکاری در میان گروههای تحصیلکرده بهخصوص دانشآموختگان نظام آموزش عالی کشاورزی ...
-
تحلیلی بر رویکردها و مدل های توسعه ی کارآفرینی، در توسعه ی کارآفرینی کشاورزی
(دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان, 2015-09-23)صاحبنظران توسعه روستایی جدا از سیاستها و راهبردهای کلان توسعه اقتصادی، پرداختن ویژه به امر توسعه روستاها و ریشهکنی فقر گسترده حاکم بر آنها را لازم میدانند. چرا که به اعتقاد اقتصاددانان این امر، مهمترین عامل توسعه ...
-
عامل های درون سازمانی موثر بر توسعه کارآفرینی دانشگاهی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران
(دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان, 2015-09-23)این پژوهش به شناسایی عاملهای درون سازمانی مؤثر بر توسعه کارآفرینی دانشگاهی میپردازد. پژوهش حاضر در دو مرحله کیفی و کمّی انجام شده است، برای نمونهگیری در مرحله کیفی از روش نمونهگیری گلوله برفی استفاده شد. بهاین ترتیب ...



