نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمیرهاشمی روته, زینبfa_IR
dc.contributor.authorعبداللهی, محبوبهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:18:51Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:18:51Z
dc.date.available1399-07-09T05:18:51Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:18:51Z
dc.date.issued2018-08-23en_US
dc.date.issued1397-06-01fa_IR
dc.date.submitted2018-02-03en_US
dc.date.submitted1396-11-14fa_IR
dc.identifier.citationمیرهاشمی روته, زینب, عبداللهی, محبوبه. (1397). تاثیر هوشمند سازی مدارس بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و انگیزه تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر رودهن. تحقیقات مدیریت آموزشی, 9(36), 17-38.fa_IR
dc.identifier.issn2008-6458
dc.identifier.urihttps://jearq.riau.ac.ir/article_1194.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/279430
dc.description.abstractهدف پژوهش مقایسه انگیزه پیشرفت تحصیلی و انگیزه‌ به تحصیل دانش آموزان دوره دوم متوسطه کلاس‌های هوشمند و عادی رودهن بوده است. روش پژوهش توصیفی مقایسه‎ای بوده است. جامعه آماری دانش‎آموزان دوره دوم متوسطه کلاس‌های عادی و هوشمند مدارس به تعداد 1532 نفر بود. 101 نفر به روش غیر تصادفی هدفمند انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنامه‎ی انگیزه پیشرفت تحصیلی سادات کاظمی (1386) و انگیزه به تحصیل قلی پور و بهرامی حصاری (1375) بود. پایایی پرسشنامه‎ها با استفاده از آلفای کرون‎باخ برای انگیزه پیشرفت 83/0 و انگیزه به تحصیل 91/0 محاسبه‌شده، برای تجزیه‌وتحلیل داده‎ها در بخش آمار استنباطی از آزمون پیرسون کای اسکوئر، تحلیل واریانس یک متغیری دوراهه و آزمون تعقیبی شفه استفاده‌شده، یافته‎ها بیانگر آن است که بین دانش آموزان کلاس‌های عادی و هوشمند و دختر و پسر به لحاظ انگیزه پیشرفت تحصیلی تفاوت معنادار وجود ندارد. بین کلاس عادی و هوشمند و جنسیت در تبیین انگیزه پیشرفت تحصیلی تعامل معنادار وجود ندارد. بین کلاس‌های عادی و هوشمند به لحاظ انگیزه تحصیلی تفاوت معنادار وجود ندارد. بین دانش آموزان دختر و پسر به لحاظ انگیزه‌ی تحصیلی و بین نوع کلاس و جنس در تبیین انگیزه‌ی تحصیلی تفاوت معنادار وجود دارد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنfa_IR
dc.publisherRudehen Islamic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات مدیریت آموزشیfa_IR
dc.relation.ispartofEducational Administration Researchen_US
dc.subjectهوشمند سازیfa_IR
dc.subjectانگیزهfa_IR
dc.subjectانگیزه به تحصیلfa_IR
dc.subjectانگیزه پیشرفت تحصیلیfa_IR
dc.titleتاثیر هوشمند سازی مدارس بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و انگیزه تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر رودهنfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته گروه مدیریت آموزشی واحد رودهن، دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت آموزشی واحد رودهن، دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن، ایرانfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue36
dc.citation.spage17
dc.citation.epage38


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد