دوره 3, شماره 1

 

ارسال های اخیر

  • انگیزه افراد در ارسال پیام های الکترونیکی برای دیگران(بازار یابی ویروسی) 

    مرادی, محسن؛ علی پور درویش, زهرا (دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران جنوب, 2012-12-21)
    با وجود افزایش محبوبیت بازار یابی ویروسی ،عوامل کلیدی اثرگذار بر این استراتژی نوپای بازار یابی همچنان ناشناخته باقی مانده است.پژوهش حاضر از میان این عوامل حیاتی،بر روی انگیزه مخاطبان شرکتها از ارسال پیامهای الکترونیکی ...

  • ارزیابی رابطه بین نقد شوندگی دارایی ها و نقد شوندگی سهام 

    فیروزی, منیژه؛ همتی, حسن؛ قدرتی, حسن (دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران جنوب, 2012-12-21)
    ریسک نقد شوندگی سهام را می توان یکی از عوامل دخیل در تعیین بازده مورد انتظار سرمایه گذاران دانست.تعیین معیاری بر اساس خصوصیات خود شرکت را بتواند به تعیین میزان نقد شوندگی سهام کمک کند،می تواند به تصمیم گیری مناسب سرمایه ...

  • استفاده از رگرسیون انتقال هموار(STR)در پیش بینی سیکل های تجاری 

    شاه مرادی, هارمونی؛ ابریشمی, حمید؛ پریور, اورانوس (دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران جنوب, 2012-12-21)
    پیش بینی سیکل های تجاری در اقتصاد کلان،اهمیت ویژه ای دارد  و بخش مهمی از فرایند تصمیم گیری و سیاست گذاری در اقتصاد را تشکیل می دهد.در سالهای اخیر،به مدلهای غیر خطی برای پیش بینی متغیرهای اقتصادی بیشتر توجه شده و گسترش به ...

  • اثرات سرمایه فکری و دارایی های مشهود بر خلق ارزش افزوده و عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 

    افتخار نژاد, فرزانه؛ نوری فرد, یدالله؛ کرباسی یزدی, حسین (دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران جنوب, 2012-12-21)
    با توجه به نقش عملکرد عملیاتی در بنگاه های اقتصادی و تحت تاثیر بودن آن،از منابع فیزیکی،مالی و فکری و نیز اهمیت اثرات سرمایه فکری و سرمایه به کارگیری شده در ایجاد ارزش افزوده،هدف این پژوهش بررسی تاثیر سرمایه فکری و دارایی ...

  • بررسی تاثیر بنیان های بازار یابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان آژانس مسافرتی کرمان بالان 

    علیشیری, بهرام؛ فتره بنابی, محمد علی؛ عبداللهی, حمیده (دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران جنوب, 2012-12-21)
    با توجه به اهمیت حفظ مشتریان و استفاده از بازار یابی رابطه مند در سازمانهای سراسر جهان،تحقیق حاضر برای شناسایی تاثیر بنیان های بازار یابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان به صورت موردی در آژانس مسافرتی کرمان بالان انجام شده ...

  • بررسی تاثیر وفاداری بر خرید مجدد مشتریان فراورده های لبنی 

    رفعتی, جواد؛ آقا موسی, رضا؛ نعامی, عبدالله (دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران جنوب, 2012-12-21)
    هدف اصلی این پژوهش،بررسی تاثیر وفاداری بر خرید مجدد مشتریان فراورده های لبنی بود.برای گردآوری اطلاعات در حوزه مورد بررسی پژوهش،از دو روش مطالعات کتابخانه ای و روش میدانی با کمک ابزار فیش برداری و پرسش نامه برای اندازه گیری ...

  • مقایسه رابطه میان تورم و نااطمینانی تورم در ایران و سه عضو اوپک 

    فرنقی, الهام؛ پریور, اورانوس؛ توفیقی, حمید (دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران جنوب, 2012-12-21)
    در این تحقیق،با بهره گیری از مدل سازی واریانس شرطی و آزمون علیت گرنجر،رابطه میان تورم و نااطمینانی تورم در ایران و سه کشور نفتی دیگر که از اعضای اوپک هستند،بررسی و مقایسه شده است.برای این منظور،از داده های فصلی سری شاخص ...