• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهشنامه مدیریت اجرایی
    • دوره 11, شماره 22
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهشنامه مدیریت اجرایی
    • دوره 11, شماره 22
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    شناسایی پیشایند‌ها و پیامد‌های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان

    (ندگان)پدیدآور
    امانی بنی, مجتبینصر اصفهانی, علیشائمی برزکی, علیتیموری, هادی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    699.1کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مدیریت سازمانی(چالشهای کسب وکار -اخلاق و مسولیت اجتماعی -تحول سازمانی - عملکرد سازمانی -ریسک)
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف از این پژوهش طراحی مدلی جهت تعیین عوامل موثر بر برند سازی فردی کارآفرینان شهر اصفهان ‌می­­­­­­­­­‌‌­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌­­­­­­­­­­‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد این پژوهش با توجه به هدف توسعه ای و از نظر روش بنیادی- اکتشافی می‌باشد که به شیوه‌‌‌‌‌‌ی کیفی ‌‌انجام شده است. جامعه آماری شامل برند‌های فردی در زمینه کارآفرینی شهر اصفهان می‌باشد که تعداد 18 نفر به عنوان نمونه به روش هدفمند و با رعایت قاعده اشباع انتخاب شدند که ابزار جمع آوری داده‌ها به شیوه مصاحبه نیمه ساختار یافته است. یافته‌های پژوهش نشان داد دو دسته عوامل درونی و بیرونی بر برند سازی فردی کارآفرینان شهر اصفهان موثر  است. عوامل درونی شامل عوامل ظاهری، شخصیتی و شایستگی می­باشد که از خود فرد ناشی شده و محیط بیرون در آن نقشی ندارد ولی عوامل بیرونی شامل عوامل اجتماعی، خانوادگی و سازمانی بوده است که ریشه در محیط بیرون دارد و همچنین برند فردی سه دسته پیامد شامل پیامد فردی، اجتماعی و سازمانی را شامل ‌می‌‌شود. اگر فرد از پیامد­ها استفاده کند منافع فردی، اگر جامعه از آن منتفع گردد منافع اجتماعی و اگر سازمان را شامل شود پیامد سازمانی شناخته می­شود.
    کلید واژگان
    برند
    برند فردی
    پیامد برند فردی
    کارآفرین
    کسب وکار

    شماره نشریه
    22
    تاریخ نشر
    2020-01-21
    1398-11-01
    ناشر
    دانشگاه مازندران
    University of Mazandaran
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان،اصفهان،ایران
    دانشیار ،گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان،اصفهان،ایران
    دانشیار ،گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان،اصفهان،ایران
    دانشیار ،گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان،اصفهان،ایران

    شاپا
    2008-6237
    2476-5287
    URI
    https://dx.doi.org/10.22080/jem.2020.17732.3056
    http://jem.journals.umz.ac.ir/article_2637.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/278704

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب