شناسایی پیشایندها و پیامدهای برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان
(ندگان)پدیدآور
امانی بنی, مجتبینصر اصفهانی, علیشائمی برزکی, علیتیموری, هادینوع مدرک
Textمدیریت سازمانی(چالشهای کسب وکار -اخلاق و مسولیت اجتماعی -تحول سازمانی - عملکرد سازمانی -ریسک)
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف از این پژوهش طراحی مدلی جهت تعیین عوامل موثر بر برند سازی فردی کارآفرینان شهر اصفهان میباشد این پژوهش با توجه به هدف توسعه ای و از نظر روش بنیادی- اکتشافی میباشد که به شیوهی کیفی انجام شده است. جامعه آماری شامل برندهای فردی در زمینه کارآفرینی شهر اصفهان میباشد که تعداد 18 نفر به عنوان نمونه به روش هدفمند و با رعایت قاعده اشباع انتخاب شدند که ابزار جمع آوری دادهها به شیوه مصاحبه نیمه ساختار یافته است. یافتههای پژوهش نشان داد دو دسته عوامل درونی و بیرونی بر برند سازی فردی کارآفرینان شهر اصفهان موثر است. عوامل درونی شامل عوامل ظاهری، شخصیتی و شایستگی میباشد که از خود فرد ناشی شده و محیط بیرون در آن نقشی ندارد ولی عوامل بیرونی شامل عوامل اجتماعی، خانوادگی و سازمانی بوده است که ریشه در محیط بیرون دارد و همچنین برند فردی سه دسته پیامد شامل پیامد فردی، اجتماعی و سازمانی را شامل میشود. اگر فرد از پیامدها استفاده کند منافع فردی، اگر جامعه از آن منتفع گردد منافع اجتماعی و اگر سازمان را شامل شود پیامد سازمانی شناخته میشود.
کلید واژگان
برندبرند فردی
پیامد برند فردی
کارآفرین
کسب وکار
شماره نشریه
22تاریخ نشر
2020-01-211398-11-01
ناشر
دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran
سازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان،اصفهان،ایراندانشیار ،گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان،اصفهان،ایران
دانشیار ،گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان،اصفهان،ایران
دانشیار ،گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان،اصفهان،ایران
شاپا
2008-62372476-5287




