نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorایرانزاده, سلیمانfa_IR
dc.contributor.authorسرایی نیا, الهامfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:16:39Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:16:39Z
dc.date.available1399-07-09T05:16:39Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:16:39Z
dc.date.issued2017-02-19en_US
dc.date.issued1395-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-12-25en_US
dc.date.submitted1395-10-05fa_IR
dc.identifier.citationایرانزاده, سلیمان, سرایی نیا, الهام. (1395). توسعه مدلی جهت ارزیابی یکپارچگی استراتژیک زتجیره تامین ایران خودرو با رویکرد خلق ارزش. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(16), 87-110. doi: 10.22080/jem.2017.1402fa_IR
dc.identifier.issn2008-6237
dc.identifier.issn2476-5287
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22080/jem.2017.1402
dc.identifier.urihttp://jem.journals.umz.ac.ir/article_1402.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/278663
dc.description.abstractامروزه سازمانها توجه خاصی به استراتژی زنجیره تامین و مدیریت آن دارند، وجود یکپارچگی، توانمندی استراتژیک به شمار آمده که موجب خلق ارزش برای ذینفعان در زنجیره خواهد شد. یکی از رویکرد ها با نگاه استراتژیک ، مدل کارت امتیازی متوازن پایدار است که به نمایش استراتژی زنجیره تامین به صورت یکپارچه می پردازد. رویکرد دیگر جهت ارتقای عملکرد زنجیره تامین، مدل ارزیابی سطح راهنمای زنجیره تامین می باشد که با تمرکز بر خلق ارزش ، عملکرد زنجیره را مورد اندازه گیری قرار میدهد. از اینرو این پژوهش بر آن است تا با استفاده از مدل توسعه داده شده از برایند مدلهای مذکور، یکپارچگی استراتژیک زنجیره تامین ایران خودرو را مورد بررسی قرار دهد. در این پژوهش از روش معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پی ال اس جهت تحلیل عاملی تاییدی، بهره گرفته شده است. در نهایت برازش مدل ارزیابی ارائه شده با اعتبار بالا مورد تایید قرار گرفته و پس از تایید خبرگان صنعت و دانشگاه در زنجیره تامین ایران خودرو بکار گرفته شده و نتایج بدست آمده جهت ارتقای فرایند یکپارچگی استراتژیک زنجیره تامین پیشنهاد شده است.fa_IR
dc.format.extent453
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه مازندرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Mazandaranen_US
dc.relation.ispartofپژوهشنامه مدیریت اجراییfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Executive Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22080/jem.2017.1402
dc.subjectزنجیره تامینfa_IR
dc.subjectیکپارچگی استراتژیکfa_IR
dc.subjectکارت امتیازی متوازن پایدارfa_IR
dc.subjectخلق ارزشfa_IR
dc.subjectسیاست های نوآورانه در تولیدfa_IR
dc.subjectمدیریت استراتژیکfa_IR
dc.titleتوسعه مدلی جهت ارزیابی یکپارچگی استراتژیک زتجیره تامین ایران خودرو با رویکرد خلق ارزشfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمدیریت تولید و عملیات(نوآوری -تحقیق و توسعه -زنجیره تامین -زنجیره اززش -بهره وری)fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار و مدیر گروه مدیریت صنعتی ، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی ،تبریز ، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری گروه مدیریت صنعتی ، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی ،تبریز ، ایرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue16
dc.citation.spage87
dc.citation.epage110


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد