بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری در درس فیزیک و آزمایشگاه
(ندگان)پدیدآور
مستور, هانیهعلیآبادی, خدیجهمقدسین, مریمنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیربرگزاری آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری دانشآموزان دختر رشتهریاضی و فیزیک در درس فیزیک و آزمایشگاه میباشد.نمونه پژوهش از میان دانشآموزان دختر رشته ریاضی و فیزیک سال سوم مقطع دبیرستانشهر مشهد که در نیمسال دوم سال تحصیلی 90-1389 مشغول به تحصیل بودهاند انتخاب ومحتوای درسی الکتریسیته در نظر گرفته شده است. نمونه مورد نظر از طریق نمونهگیریدر دسترس انتخاب و شامل 30 نفر بودند که در قالب دو گروه مورد بررسی قرار گرفتند.طرح پژوهش حاضر از نوع
کلید واژگان
آزمایشگاه مجازیآزمایشگاه واقعی
شبیهسازی کامپیوتری
یادگیری
یادداری
شماره نشریه
25تاریخ نشر
2012-11-211391-09-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
- کارشناس ارشد تکنولوژی آموزشی (نویسنده مسئول) haniye.mastour@gmail.com- استادیار دانشگاه علامه طباطبائی
- دانشجوی دوره دکتری سنجش و اندازه گیری دانشگاه علامه طباطبائی
شاپا
2538-31832538-3191




