• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه روان شناسی تربیتی
    • دوره 8, شماره 25
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه روان شناسی تربیتی
    • دوره 8, شماره 25
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    رابطه ویژگی‏های شخصیتی و روش‏های مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه‏طباطبائی تهران

    (ندگان)پدیدآور
    جعفری نژاد, هادیسعدی پور, اسماعیلحاجی حسنی, مهردادمحمد جانی, هیوا
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    244.6کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    این تحقیق با هدف بررسیرابطه بین ویژگی‏های شخصیتی و روش‏های مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسیدانشگاه علامه طباطبائی تهران انجام شد. روش تحقیق حاضر توصیفی–پیمایشی و از نوع همسبتگی بوده است. به روش نمونه‏گیری خوشه‏ای تعداد 110 نفر بهعنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش، پرسشنامه پنجعاملی شخصیت نئو، پرسشنامه روش‏ها و مهارت‏های مطالعه، و برای متغیر پیشرفتتحصیلی، از معدل کل دانشجویان استفاده شد.
    کلید واژگان
    ویژگی‏های شخصیتی
    روش‏های مطالعه
    پیشرفت تحصیلی

    شماره نشریه
    25
    تاریخ نشر
    2012-11-21
    1391-09-01
    ناشر
    دانشگاه علامه طباطبایی
    Allameh Tabataba’i University
    سازمان پدید آورنده
    - دانشجوی کارشناسی ارشد روان‏شناسی تربیتی علامه طباطبائی (نویسنده مسئول) hadinikandish@gmail.com
    - استادیار دانشگاه علامه طباطبائی ebiabangard@yahoo.com
    - دانشجوی دکتری مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی mehrdadhajhasani@yahoo.com
    - کارشناسی ارشد روان‏شناسی تربیتی از دانشگاه علامه طباطبائی

    شاپا
    2538-3183
    2538-3191
    URI
    http://jep.atu.ac.ir/article_2445.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/278315

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب