رابطه ویژگیهای شخصیتی و روشهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامهطباطبائی تهران
(ندگان)پدیدآور
جعفری نژاد, هادیسعدی پور, اسماعیلحاجی حسنی, مهردادمحمد جانی, هیوانوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
این تحقیق با هدف بررسیرابطه بین ویژگیهای شخصیتی و روشهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسیدانشگاه علامه طباطبائی تهران انجام شد. روش تحقیق حاضر توصیفی–پیمایشی و از نوع همسبتگی بوده است. به روش نمونهگیری خوشهای تعداد 110 نفر بهعنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش، پرسشنامه پنجعاملی شخصیت نئو، پرسشنامه روشها و مهارتهای مطالعه، و برای متغیر پیشرفتتحصیلی، از معدل کل دانشجویان استفاده شد. 
کلید واژگان
ویژگیهای شخصیتیروشهای مطالعه
پیشرفت تحصیلی
شماره نشریه
25تاریخ نشر
2012-11-211391-09-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
- دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی علامه طباطبائی (نویسنده مسئول) hadinikandish@gmail.com- استادیار دانشگاه علامه طباطبائی ebiabangard@yahoo.com
- دانشجوی دکتری مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی mehrdadhajhasani@yahoo.com
- کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی از دانشگاه علامه طباطبائی
شاپا
2538-31832538-3191




