مرور دوره 13, شماره 44 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-06-22)مطالعة حاضر با هدف مقایسة تأثیر بهکارگیری محتوای الکترونیکی آموزشی و روش تدریس کارگاهی بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایة سوم ابتدایی پسرانة شهرستان البرز انجام شده است. این پژوهش از نوع شبهآزمایشی با طرح پیشآزمون-پس ...
-
سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-06-22)معنویت و هوش هیجانی با سلامت روان افراد همبستگی دارد. با توجه به اینکه شناخت عوامل مؤثر بر سلامت روان افراد بهخصوص قشر دانشجویان از اهمیت ویژهای برخوردار است؛ پژوهش با هدف تعیین همبستگی معنویت و هوش هیجانی با سلامت روان ...
-
بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek)
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-06-22)کتاب درسی بهعنوان یکی از ارکان اصلی آموزش، میتواند نقش مهمی را در زمینه پرورش خلاقیت و تفکرخلاق یادگیرندهها ایفا کند. این پژوهش با هدف بررسی میزان تطابق محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی با الگوی خلاقیت هدایت ...
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-06-22)این پژوهش با هدف طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان و اعتبارسنجی آن از نظر متخصصان انجام شده است. روش پژوهش، روش توصیفی-تحلیلی با رویکرد مرور نظاممند ادبیات پژوهشی و جهت اعتبارسنجی الگو ...



