مرور دوره 13, شماره 44 بر اساس تاریخ انتشار

  • تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی 

    بادله, علیرضا (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-06-22)
    مطالعة حاضر با هدف مقایسة تأثیر به‌کارگیری محتوای الکترونیکی آموزشی و روش تدریس کارگاهی بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایة سوم ابتدایی پسرانة شهرستان البرز انجام شده است. این پژوهش از نوع شبه‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون-پس ...

  • سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی 

    سلیمانی, سمیرا؛ محمد رضایی, علی؛ داداللهی ساراب, رویا (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-06-22)
    معنویت و هوش هیجانی با سلامت روان افراد همبستگی دارد. با توجه به اینکه شناخت عوامل مؤثر بر سلامت روان افراد به‌خصوص قشر دانشجویان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ پژوهش با هدف تعیین همبستگی معنویت و هوش هیجانی با سلامت روان ...

  • بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek) 

    ضیایی مهر, علی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-06-22)
    کتاب درسی به­عنوان یکی از ارکان اصلی آموزش، می‌تواند نقش مهمی را در زمینه پرورش خلاقیت و تفکر­خلاق یادگیرنده‌ها ایفا کند. این پژوهش با هدف بررسی میزان تطابق محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی با الگوی خلاقیت هدایت ...

  • طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان 

    درتاج, فریبا؛ زارعی زوارکی, اسماعیل؛ علی آبادی, خدیجه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-06-22)
    این پژوهش با هدف طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان و اعتبارسنجی آن از نظر متخصصان انجام شده است. روش پژوهش، روش توصیفی-تحلیلی با رویکرد مرور نظام­مند ادبیات پژوهشی و جهت اعتبارسنجی الگو ...