دوره 10, شماره 33

 

ارسال های اخیر

  • بررسی رابطه میزان عمل به احکام دین با بهداشت روانی معلمان ابتدایی 

    فیاض, ایراندخت؛ ترابی, آرش (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)
    پژوهش حاضر به بررسی رابطه میزان عمل به احکام دین با بهداشت روانی معلمان ابتدایی در سال تحصیلی 92_91 پرداخته است. جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه معلمان ابتدایی شهرستان فراشبند است و نمونه پژوهش شامل 100نفر از معلم ...

  • بررسی تاثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی 

    تقی پور, کیومرث؛ نوروزی, داریوش؛ امیرتیموری, محمدحسن (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)
    پژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر میزان یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم  راهنمایی پرداخته است. در این پژوهش از روش تحقیق شبه آزمایشی از نوع طرح دوگروهی با پیش‌آزمون و پس‌آزمون استفاده گردید. ...

  • تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر تعدیل کمال‌گرایی مادران با توجه به سبک فرزندپروری 

    نوروزپور, الهام؛ جان بزرگی, مسعود؛ آگاه هریس, مژگان؛ فلاح, محمد حسین (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر تعدیل کمال­گرایی مادران انجام شد. این پژوهش مطالعه نیمه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون و گروه کنترل بود. با کاربرد طرح نیمه­آزمایشی و  استفاده از دو گروه کنترل و ...

  • اعتباریابی مدل یادگیری زایشی برای بهبود یادگیری تحلیلی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی 

    زنگنه, حسین؛ نیلی احمدآبادی, محمدرضا؛ فردانش, هاشم؛ دلاور, علی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)
    نظریه­ی یادگیری زایشی از جمله نظریه­هایی است که به آموزش در عصر دانش توجه داشته و به دنبال پرورش آن دسته از مهارت­ها و قابلیت­هایی در یادگیرندگان است که آن­ها بتوانند آموخته­های خود را پایه­ای برای کسب مهارت­ها و ...

  • تأثیر بازی های آموزشی بر رشد اجتماعی کودکان پیش دبستانی 

    جعفری, علیرضا (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)
    زمینه: زندگی اجتماعی دارای شاخص ها و نمادهایی است. بدون شناخت نمادهای اجتماعی، نمی‌توان در اجتماع زیست. در واقع، مقدمه ی زندگی اجتماعی،«اجتماعی شدن» است؛ و دانشمندان تعلیم و تربیت برای استفاده از ابزارهای لازم جهت بهینه ...