دوره 10, شماره 33
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی رابطه میزان عمل به احکام دین با بهداشت روانی معلمان ابتدایی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)پژوهش حاضر به بررسی رابطه میزان عمل به احکام دین با بهداشت روانی معلمان ابتدایی در سال تحصیلی 92_91 پرداخته است. جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه معلمان ابتدایی شهرستان فراشبند است و نمونه پژوهش شامل 100نفر از معلم ...
 
- 
بررسی تاثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)پژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر میزان یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی پرداخته است. در این پژوهش از روش تحقیق شبه آزمایشی از نوع طرح دوگروهی با پیشآزمون و پسآزمون استفاده گردید. ...
 
- 
تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر تعدیل کمالگرایی مادران با توجه به سبک فرزندپروری (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر تعدیل کمالگرایی مادران انجام شد. این پژوهش مطالعه نیمه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون و گروه کنترل بود. با کاربرد طرح نیمهآزمایشی و استفاده از دو گروه کنترل و ...
 
- 
اعتباریابی مدل یادگیری زایشی برای بهبود یادگیری تحلیلی دانشآموزان در درس زیستشناسی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)نظریهی یادگیری زایشی از جمله نظریههایی است که به آموزش در عصر دانش توجه داشته و به دنبال پرورش آن دسته از مهارتها و قابلیتهایی در یادگیرندگان است که آنها بتوانند آموختههای خود را پایهای برای کسب مهارتها و ...
 
- 
تأثیر بازی های آموزشی بر رشد اجتماعی کودکان پیش دبستانی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)زمینه: زندگی اجتماعی دارای شاخص ها و نمادهایی است. بدون شناخت نمادهای اجتماعی، نمیتوان در اجتماع زیست. در واقع، مقدمه ی زندگی اجتماعی،«اجتماعی شدن» است؛ و دانشمندان تعلیم و تربیت برای استفاده از ابزارهای لازم جهت بهینه ...
 



