دوره 32, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بهداشت روانی در قرن بیست و یکم و چالش های پیش رو (دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی, 2002-06-22)در دهه های گذشته تغییرات عظیمی جهان صنعتی را در بر گرفته و به ویژه جوانان تجربه های بسیار متفاوتی را در زندگی خود داشته اند این تغییرات بسیار حدی اثرات عمیقی را بر روابط انسانی در سطوح مختلف خانوادگی و روابط با دوستان ایجاد ...
 
- 
انطباق وهنجاریابی آزمون توانایی های روانی - زبانی ایلیونی (ITPA) برای استفاده در ایران (دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی, 2002-06-22)هدف پژوهش حاضر انطباق و هنجاریابی آزمون توانایی های روانی - زبانی ایلینوی (آی تی پی ای) برای استفاده در ایران است در این آزمون از ده زیر آزمون اصلی و دو زیر آزمون مکمل برای تشخیص اختلالات یادگیری در میان کودکان استفاده ...
 
- 
بررسی مهارت اجتماعی در گروهی از دانش آموزان نابینا از نظر معلمان (دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی, 2002-06-22)هدف این پژوهش بررسی رفتارهای اجتماعی و مشکلات رفتاری دانش آموزان نابینای دوره ابتدایی با استفاده از فرم معلمان مقیاس روش درجه بندی مهارت اجتماعی (SSRS) طراحی شده توسط گرشام و الیوت (1990) برای سه مقطع پیش دبستان دبستان و ...
 
- 
هنجاریابی آزمون خلاقیت صداها و تصویرهای ذهنی در شیراز (دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی, 2002-06-22)آزمون خلاقیت صداها و تصویر های ذهنی یکی از دو مولفه تفکر خلاق با صداها و واژه ها ساخته تورنس و همکاران برای استفاده در ایران هنجاریابی شد تعداد 2345 دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان شهر شیراز در این هنجاریابی شرکت ...
 
- 
مطالعه میزان همبستگی موضوعی پایان نامه ها و مقالات فارسی در رشته کتابداری و اطلاع رسانی ایران (دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی, 2002-06-22)دو نوع تولید علمی رشته کتابداری و اطلاع رسانی با هدف تعیین میزان نزدیکی یا دوری موضوعی آنها در سیزده مقوله جایدهی گردید و با استفاده از دو روش کتابسنجی و تحلیل محتوا ابتدا گرایش های درونی هر یک از دو نوع تولید جداگانه بررسی ...
 



