مرور دوره 17, شماره 37 بر اساس موضوع "حل مسئله"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-03-20)این پژوهش با هدف بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان در سالتحصیلی 96-95 انجام شد. به این منظور از تعداد 8000 نفر دانش آموز دوره ...



