دوره 17, شماره 37
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-03-20)این پژوهش با هدف بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان در سالتحصیلی 96-95 انجام شد. به این منظور از تعداد 8000 نفر دانش آموز دوره ...
 
- 
مقایسه نگرش به خشونت، همدلی و رشد اخلاقی در کاربران نوجوان انواع بازیهای رایانهای (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-03-20)نگرش به خشونت، همدلی و رشد اخلاقی از جمله متغیرهای با اهمیت و مرتبط با انواع بازیهای رایانهای هستند. از این رو، پژوهش حاضر با هدف مقایسه نگرش به خشونت، همدلی و رشد اخلاقی در کاربران نوجوان انواع بازیهای رایانهای در ...
 
- 
اثر بخشی آموزش خودآگاهی از منظر آموزه های اسلام بر کاهش فشار روانی دانشجویان (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-03-20)موضوع «خودآگاهی» در متون روایی اسلام با عناوینی نظیر برترین شناخت، نهایت معرفت و برترین خرد ورزی از آن یاد شده است. فیلسوفان و عرفاى اسلامى هر کدام به نوبه خود این موضوع مهم را مورد بررسی قرار دادهاند. هدف پژوهش حاضر ...
 
- 
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی کلامی بر اضطراب اجتماعی (ترس از ارزیابی منفی، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیتهای جدید، اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی) دانشآموزان کمرو (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-03-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی کلامی بر اضطراب اجتماعی (ترس از ارزیابی منفی، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیتهای جدید، اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی) دانشآموزان کمرو انجام گرفت. روش پژوهش از نوع ...
 
- 
نقش ابعاد الگوهای ارتباط خانواده و ابعاد جو روانی- اجتماعی کلاس درس در اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه دانشآموزان پسر مقطع متوسطه شهر زاهدان (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-03-20)هدف پژوهش حاضر بررسی نقش الگوهای ارتباط خانواده و جو روانی- اجتماعی کلاس در اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه بود. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشآموزان پسر مقطع متوسطه دوم شهر زاهدان بودند. 244 دانشآموز با ...
 
- 
نقش رضایت از زندگی در پیشبینی خشم در محیط مدرسه (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-03-20)هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی نقش رضایت از زندگی در پیشبینی خشم در محیط مدرسه بود. روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری عبارت بود از کلیه دانش آموزان مقطعمتوسطه دوره اول شهرستان سراوان به تعداد 7054 نفر، ...
 
- 
نقد و بررسی ابزارها و روشهای تشخیص اختلال ریاضی در ایران (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-03-20)هدف: اختلال ریاضی از اختلال های شایع در دانش آموزان است. اولین گام در جهت درمان این اختلال، تشخیص درست و بهنگام آن می باشد،بنابراین در این پژوهش به نقد و بررسی ابزارها و روش های تشخیص اختلال ریاضی پرداخته شده است.روش بررسی: ...
 



