دوره 17, شماره 38
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رابطه عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستان
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-06-21)پژوهش حاضر رابطهی عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خود کارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستانی را بررسی میکند. این مطالعه، یک مطالعه سنجش همبستگی تحلیلی – توصیفی میباشد. جامعهی آماری شامل تمام دانشآموزان ...
-
پیش بینی خودکارآمدی اجتماعی و رضایت از زندگی در دانشآموزان از طریق دلبستگی به والدین و همسالان
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-06-21)این پژوهش، با هدف بررسی پیشبینی دلبستگی نوجوان به والدین و همسالان با خودکارآمدی اجتماعی و رضایت از زندگی انجامشدهاست. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانشآموزان پسر مقطع ...
-
بررسی رابطه هویت(بزرگسالی در حال ظهور) با خودشناسی انسجامی و رفتار کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان دختر
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-06-21)هدف مطالعه حاضر، بررسی رابطه بین هویت (بزرگسالی در حال ظهور)با خودشناسی انسجامی و رفتار کمک طلبی تحصیلی در بین دانش آموزان دختر مقطع دوازدهم متوسطه شهرستان ارومیه بوده است. روش تحقیق، همبستگی و تحلیل رگرسیون چند متغیری و ...
-
تأثیر نیازهای روانشناختی بر جهت گیری آینده تحصیلی و هویت تحصیلی دانش آموزان
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-06-21)این پژوهش با هدف بررسی تأثیر نیازهای روانشناختی بر جهتگیری آینده تحصیلی و هویت تحصیلی دانشآموزان مقطع اول متوسطه بندر لنگه در سال تحصیلی 97-1396 صورت گرفت. روش پژوهش حاضر، پس رویدادی (علی- مقایسهای) است. بدین منظور ...
-
تبیین علّی احساس تنهایی اجتماعی- عاطفی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شیراز بر اساس ذهنآگاهی و عدم درگیری اخلاقی
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2020-06-21)هدف پژوهش حاضر بررسی نقش واسطهای عدم درگیری اخلاقی در رابطه بین ذهن-آگاهی و احساس تنهایی اجتماعی- عاطفی در گروهی از دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه شیراز بود. پژوهش حاضر از نوع همبستگی و به روش مدلیابی معادلات ساختاری ...



