مرور دوره 15, شماره 30 بر اساس موضوع "حمایت اجتماعی"

  • رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای حرمت خود و حمایت اجتماعی 

    احراری, عمادالدین؛ نجفی, محمود؛ محمدی فر, محمد علی (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2018-06-22)
    هدف این مطالعه، ارائه یک مدل برای نشان‌دادن رابطة هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و نقش واسطه‌ای حرمت خود و حمایت اجتماعی در این رابطه بود.  جامعة پژوهش حاضر کلیة دانش‌آموزان مقطع متوسطة شهرستان خواف بودند که تعداد 360 نفر با ...