مرور دوره 8, شماره 14 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
رابطه اعتیاد به اینترنت باعملکرد خانواده وسلامت روان در دانش اموزان (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2012-02-20)مطالعه حاضر با هدف بررسی رابطه موجود میان اعتیاد به اینترنت با عملکرد خانواده و سلامت روان انجام شده است. گروه نمونه در پژوهش حاضر 286 دانش آموز دختر دبیرستانی از مناطق چهارگانه شهر تهران (شمال، جنوب، شرق و غرب) بودند که ...
 
- 
تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشجویان بر اساس باورهای مذهبی و هستة کنترل (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2012-02-20)پژوهش حاضر با هدف پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس هستة کنترل و باورهای مذهبی انجام شده است. در این راستا، نمونهای متشکل از 447 نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز (225 دختر و 222 پسر) به شیوة نمونهگیری هدفمند انتخاب و ...
 
- 
مقایسه رفتارهای سازگاروناسازگاراجتماعی دانش اموزان وابسته وغیروابسته به بازیهای رایانه ای شهر اصفهان (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2012-02-20)هدف از مقاله حاضر، بررسی و مقایسه رفتارهای سازگار و ناسازگار اجتماعی دانشآموزان وابسته به بازیهای رایانهای و دانش آموزان غیروابسته است. به منظور دستیابی به این هدف 600 نفر از دانش آموزان مقطع دوم راهنمایی شهر اصفهان ...
 
- 
رابطه بین باور خودکارآمدی و ادراک خویشتن با اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر و پسر دبیرستانی (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2012-02-20)هدف این پژوهش، بررسی رابطۀ باورهای خودکارآمدی و ادراک خویشتن با اضطراب امتحان در دانش آموزان شهر زاهدان بوده است. روش تحقیق از نوع همبستگی بود. جامعۀ آماری مورد مطالعه را کلیۀ دانشآموزان مقطع متوسطۀ شهر زاهدان تشکیل میداد. ...
 
- 
مقیاس مهارتهای زندگی:تدوین وهنجاریابی،ابزاری معتبربرای سنجش مهارتهای زندگی دانش اموزان ابتدایی (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2012-02-20)هدف از انجام پژوهش حاضر، طراحی، تدوین و هنجاریابی ابزار اندازهگیری مهارتهای زندگی برای اجرا در دورۀ ابتدایی بوده است. برای تجزیه و تحلیل دادهها علاوه بر روش روانسنجی کلاسیک، از روش سؤال - پاسخ (IRT) الگوی راش نیز ...
 



