مرور دوره 2, شماره 3 بر اساس موضوع "عدم تقارن اطلاعاتی"

  • تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر رابطه سهم بازار محصول و نقد شوندگی سهام. 

    صالح نژاد, سید حسن؛ وقفی, سید حسام؛ گرجی, یگانه (دانشگاه بین‌المللی امام خمینیImam Khomeini International University, 2015-11-22)
    چکیدهدر بازار رقابتی، شرکتها در جهت دستیابی به سهم بیشتر از بازار تلاش می کنند. در این پژوهش ارتباط بین سهم بازار محصول با درجه نقدشوندگی سهام و تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر این ارتباط در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق ...