مرور دوره 4, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
آینده نگری باز رویکردی راهبردی برای توسعه نوآوری باز : تاکید بر چارچوب ارزش های رقابتی
(دانشگاه بین المللی امام خمینیImam Khomeini International Universiry, 2020-02-20)هدف: تغییر و تحولات مستمر در فناوریها و مدلهای کسب و کار، موجب گردیده است سازمانها برای استفاده سریع از فرصتهای پیشآمده و گریز از ریسکهای مخرب آینده، به راهبردهای جدیدی روی آورند. آیندهنگری باز یکی از راهبردهای ...
-
بهبود تصویر سالمندان ایران 2050 به آینده، مبتنی بر سناریو
(دانشگاه بین المللی امام خمینیImam Khomeini International Universiry, 2020-02-20)هدف: سالمندی جمعیت، پدیدهای است که هر کدام از کشورهای جهان، تجربه متفاوتی از رویارویی با آن دارند. این پدیده زمانی رنگ و بوی بحران به خود میگیرد که دولتها با آمادگی لازم و کافی به استقبال آن نروند. اگر این مسئله را ...
-
تأثیر کتابخانه ملی در تحقق اهداف علمی جمهوری اسلامی ایران در وضعیت مطلوب خویش (تحلیل دیدگاه استادان علم اطلاعات و دانششناسی)
(دانشگاه بین المللی امام خمینیImam Khomeini International Universiry, 2020-02-20)هدف: هدف اصلی پژوهش، تحصیل وضعیت مطلوب کتابخانه ملی و تحلیل نقش آن در تحقق اهداف علمی جمهوری اسلامی ایران است. روش: این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و دارای رویکردی کیفی است. روش آن تحلیل مضمون با استفاده از مصاحبه ...
-
تحلیل اثر ابعاد رهبری کوانتومی بر تعالی سازمانی شرکت مگاموتور با نقش میانجی مدیریت دانش و مهارتهای کوانتومی
(دانشگاه بین المللی امام خمینیImam Khomeini International Universiry, 2020-02-20)هدف: هدف اصلی تحقیق حاضر تحلیل اثر رهبری کوانتومی بر تعالی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش سازمانی و مهارتهای کوانتومی است. روش: این پژوهش براساس هدف از نوع کاربردی، و پژوهشی توصیفی ـ تحلیلی از نوع علّی است که به شیوه ...
-
شناسایی مدل «DNA سازمانی» در سازمان صداوسیما
(دانشگاه بین المللی امام خمینیImam Khomeini International Universiry, 2020-02-20)هدف: در دو دهه اخیر این سؤال مطرح بوده است که چگونه میتوان از یک سازمان موفق، الگوبرداری کرد؟ برای پاسخ به این پرسش مفهوم «دی.اِن.اِی. سازمانی» پیشنهاد شده است. «دی.اِن.اِی. سازمانی» ابزاری برای تحلیل و شناخت تفاوت ...
-
طراحی مدل آیندهنگاری راهبردی جهت توسعه اقتصادی و کسب مزیت رقابتی در بنگاههای کوچک و متوسط ایرانی
(دانشگاه بین المللی امام خمینیImam Khomeini International Universiry, 2020-02-20)هدف: تهدیدات آتی، تغییرات سریع و تلاطمهای محیطی، ساختارهای مدیریتی و خطمشیهای سازمانها را با چالشهایی مواجه نموده و آیندهنگاری راهبردی، به علت منعطف بودن در مقابل بدیلهای ناپایدار آینده، بهطور فزایندهای از سوی ...



