مرور دوره 11, شماره 1 بر اساس موضوع "خدمات درمانی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
ارائه مدل ارزیابی کیفیت خدمات درمانی از نگاه مشتریان با استفاده از ابزار تصمیمگیری چند معیاره فازی ترکیبی (مطالعه موردی: مراکز درمانی شهرستان شاهرود)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2020-05-21)مقدمه: آگاهی از رضایتمندی بیمار از کیفیت خدمات جهت پیشبرد استراتژیهای بهبود عملکرد حیاتی است. هدف اصلی ارزیابی کیفیت خدمات در سیستم سلامت و درمان، اندازهگیری عملکرد خدمات، تشخیص مشکلات، ارتقای کارایی و ...



