مرور دوره 8, شماره 2 بر اساس موضوع "ادراکات"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی شکاف کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستانهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2017-08-23)مقدمه: توسعه روز افزون کیفیتگرایی و مشتریمحوری در خدمات بهداشتی، از طریق بازخورد مداوم انتظارات بیماران و بهبود مستمر نحوه ارائه خدمات میسر میشود. ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستانی از دیدگاه بیمار یک شاخص ...



