مرور دوره 8, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی دیدگاه پزشکان عمومیدر مورد سیاستهای مندرج در دستورالعمل برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری؛ استان خوزستان 1394
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2017-08-23)مقدمه: از مهمترین مسائل مورد توجه در فرآیند پیادهسازی و اجرا، تحلیل ذینفعان و شناخت مطلوبیتهای ایشان میباشد. این امر به جهت اجرای موفقتر طرح تاثیر بسزایی دارد؛ مطالعه حاضر در نظر دارد تا محتوای ...
-
بررسی شکاف کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستانهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2017-08-23)مقدمه: توسعه روز افزون کیفیتگرایی و مشتریمحوری در خدمات بهداشتی، از طریق بازخورد مداوم انتظارات بیماران و بهبود مستمر نحوه ارائه خدمات میسر میشود. ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستانی از دیدگاه بیمار یک شاخص ...
-
تأثیرعوامل انسانی و فنی بر استقرار بودجهریزی عملیاتی در دانشگاههای علوم پزشکی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2017-08-23)مقدمه: بودجه از دیرباز به عنوان یکی از فنون و روشهای موثر برای نیل به اهداف سازمانها مطرح بوده است. بودجه یک برنامه مالی است که با پیش بینی درآمدها و برآورد هزینه ها رسیدن به اهداف سازمان را در مدت زمان ...
-
تحلیل تأثیر هوشمندی فناوری بر مزیت رقابتی در بنگاه (مطالعه موردی: شرکتهای دارویی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2017-08-23)مقدمه: امروزه، قابلیت استفاده سریع و به موقع از اطلاعات و دانش فناورانه، نه تنها یک چالش بزرگ برای سازمآنها است بلکه نخستین اولویتی است که برای سازمانها ایجاد مزیت میکند. هوشمندی فناوری فرآیندی است که ...
-
شناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی مدیران بیمارستان بقیه الله (عج) در زمینه مهارتهای انسانی، ادراکی و فنی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2017-08-23)مقدمه: سرعت تغییرات محیطی و درون سازمانی باعث شده است تا آموزش و به روز بودن نیروی انسانی و به ویژه مدیران از اهمیت ویژهای برخوردار باشد. حال این اهمیت با توجه به حساسیت مشاغل موجود در بیمارستانها دوچندان ...
-
مقایسه کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برونسپاری شده و برونسپاری نشده در بیمارستانهای آموزشی اهواز درسال 1395
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2017-08-23)مقدمه: برونسپاری خدمات بیمارستانی یک راهبرد کلیدی در راستای بهبود کیفیت خدمات است. هدف این مطالعه تعیین کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برونسپاری شده و برونسپاری نشده در بیمارستانهای آموزشی اهواز است.



