نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبختیاری, میناfa_IR
dc.contributor.authorبخشنده, قاسمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:17:54Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:17:54Z
dc.date.available1399-07-09T04:17:54Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:17:54Z
dc.date.issued2019-10-23en_US
dc.date.issued1398-08-01fa_IR
dc.date.submitted2019-06-19en_US
dc.date.submitted1398-03-29fa_IR
dc.identifier.citationبختیاری, مینا, بخشنده, قاسم. (1398). بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکت‌های صادراتی استان خوزستان. نشریه علمی پژوهشی مدیریت کسب و کارهای بین المللی, 2(3), 145-162.fa_IR
dc.identifier.issn2588-5057
dc.identifier.urihttps://jiba.tabrizu.ac.ir/article_9506.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258599
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکت­های صادراتی استان خوزستان می­باشد. جامعه آماری این پژوهش، مدیران و سرپرستان بخش­های مرتبط با صادرات در شرکت­های صادراتی استان خوزستان می­باشند. با توجه به اینکه سطح تحلیل این پژوهش شرکت­ها می­باشند، پرسشنامه به صورت سرشماری بین شرکت­ها توزیع و تعداد 83 پرسشنامه از 34 شرکت صادراتی دریافت شد. داده­ها با استفاده از دو نرم افزارSPSS  و Smart-PLS تجزیه و تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان داد تأثیر امور پیش صادرات بر انطباق آمیخته بازاریابی و همچنین تأثیر انطباق آمیخته بازاریابی بر عملکرد صادرات مثبت و معنادار بود. همچنین نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در تأثیر امور پیش صادرات بر عملکرد صادرات مورد تأیید قرار گرفت. در حالیکه تأثیر تعهد صادرات و فاصله بازار درک شده بر انطباق آمیخته بازاریابی تایید نشد. همچنین نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در تأثیر تعهد صادرات بر عملکرد صادرات و در تاثیر فاصله بازار درک شده بر عملکرد صادرات نیز مورد تأیید قرار نگرفت.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تبریزfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه علمی پژوهشی مدیریت کسب و کارهای بین المللیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of International Business Administrationen_US
dc.subjectفاصله بازار درک شدهfa_IR
dc.subjectتعهد صادراتfa_IR
dc.subjectامور پیش صادراتfa_IR
dc.subjectانطباق آمیخته بازاریابیfa_IR
dc.subjectعملکرد صادراتfa_IR
dc.subjectبازاریابی در مدیریت کسب و کار بین المللیfa_IR
dc.titleبررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکت‌های صادراتی استان خوزستانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، واحد اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، اهواز، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، واحد اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، اهواز، ایران.fa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue3
dc.citation.spage145
dc.citation.epage162


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد