مرور دوره 3, شماره 8 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
مدیریت روابط با مشتری در تجارب الکترونیک بین بنگاهی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2005-03-21)مدیریت روابط با مشتری و مدل کسب و کار بین بنگاهی دو فاکتور حیاتی واصلی در موفقیت تجارت مدرن امروزی می باشند. اگر چه این دو دارای بخشهای متفاوتی هستند اما تشابهات زیادی نیز با یکدیگر دارند. یکپارچه سازی این دو دارای منافع ...
-
تحلیل محتوا با استفاده از نظریه بنیادین، رویکردی عملیاتی و نوین در روش تحقیق کیفی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2005-03-21)نظریه بنیادین چارچوب نظری بسیار موثری را به منظور تحلیل محتوای اطلاعات کیفی جمع آوری شده در سخنرانی ها، مناظره ها، میزگردهای مباحثاتی، مقالات و علی الخصوص مصاحبه ها به پژوهشگران علوم انسانی ارائه می دهد. این نظریه ...
-
کاربرد تحقیق در عملیات در سیستم های خدمات درمانی ایران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2005-03-21)در این مقاله ابتدا به تاریخچه کاربردهای مختلف تحقیق در عملیات در مسائل خدمات درمانی پرداخته و سپس دو مقوله استقرار بهینه ماشینهای آمبولانس و برنامه ریزی پرسنل واحدهای درمانی مورد بررسی قرار می گیرند. در ادامه مدلهای مورد ...
-
عوامل و موانع موثر در ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2005-03-21)در این مقاله ابتدا مفاهیم و خدمات بانکداری الکترونیک مطرح می شوند و در ادامه سعی شده تا عوامل و موانع موثر در ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران شناسایی و سپس اولویت بندی گردد. بمنظور تعیین عوامل موثر در ایجاد و ...



