نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرشید علی پور, زهراfa_IR
dc.contributor.authorانصاری, منوچهرfa_IR
dc.contributor.authorسیدجوادین, سیدرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:51:58Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:51:58Z
dc.date.available1399-07-09T03:51:58Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:51:58Z
dc.date.issued2020-01-21en_US
dc.date.issued1398-11-01fa_IR
dc.date.submitted2019-10-08en_US
dc.date.submitted1398-07-16fa_IR
dc.identifier.citationرشید علی پور, زهرا, انصاری, منوچهر, سیدجوادین, سیدرضا. (1398). بررسی تأثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (نمونه پژوهش: شرکت شیر پگاه). فصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانی, 2(7), 113-151.fa_IR
dc.identifier.issn2645-4262
dc.identifier.issn2645-5242
dc.identifier.urihttps://jkm.ihu.ac.ir/article_204990.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/249611
dc.description.abstract<em>امروزه سازمان</em>‌<em>هایی</em> <em>در</em> <em>برابر</em> <em>تغییرات</em> <em>و</em> <em>تحولات</em> <em>موفق</em> <em>و</em> <em>پیروز</em> <em>خواهند</em> <em>شد</em> <em>که</em> <em>بتوانند</em> <em>سرمایه</em>‌<em>های نامشهود</em> <em>و دانش</em> <em>خود</em> <em>را</em> <em>بهبود</em> <em>و</em> <em>توسعه</em> <em>بخشند تا بتوانند سایر متغیرهای سازمانی از جمله اثربخشی را تحت تأثیر قرار دهند، در این راستا پژوهش حاضر نیز با هدف، بررسی تأثیر اجرای مدیریت دانش بر بهبود عملکرد سازمانی در شرکت شیر پگاه صورت پذیرفت؛ جامعه آماری این پژوهش نیز شامل کلیه کارکنان شیر پگاه از رده کارشناس به بالا که تعداد کل آنها 350 نفر بود که حجم نمونه مناسب تحقیق بر اساس فرمول کوکران 184 نفر می</em>‌<em>باشد که جهت اجرای پرسشنامه به‌صورت نمونه تصادفی ساده افراد از جامعه آماری انتخاب و پرسشنامه</em>‌<em>ها توزیع گشت، ابزار مورد استفاده در این پژوهش نیز شامل پرسشنامه</em>‌<em>های استاندارد اجرای مدیریت دانش و عملکرد سازمانی زاید (2012) که بر اساس مدل نظری بهاتی و همکاران (2011) تنظیم شده، استفاده شده است. پرسشنامه اجرای مدیریت دانش دارای 24 گویه و عملکرد سازمانی دارای 6 گویه با طیف 5</em> <em>درجه ای لیکرت می</em>‌<em>باشند که متغیر</em>‌<em>های فرهنگ، سرمایه فکری، فرآیندها، استراتژی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی را مورد سنجش قرار می</em>‌<em>دهد. نتایج آزمون تحلیل رگرسیون خطی ساده نشان داد که هم مؤلفه کلی مدیریت دانش و هم 4 مؤلفه مدیریت دانش سهم معناداری در تبیین واریانس متغیر وابسته عملکرد سازمانی داشتند و از بین این مؤلفه</em>‌<em>ها استراتژی مدیریت دانش بالاترین ضریب رگرسیونی را به‌دست آورده است</em>.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه جامع امام حسین(ع)fa_IR
dc.publisherImam Hossein Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانیfa_IR
dc.relation.ispartofScientific Journal of Strategic Management of Organizational Knowledgeen_US
dc.subjectمدیریت دانشfa_IR
dc.subjectعملکرد سازمانیfa_IR
dc.subjectاستراتژیfa_IR
dc.subjectفرآیندfa_IR
dc.subjectسرمایه فکریfa_IR
dc.subjectفرهنگfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (نمونه پژوهش: شرکت شیر پگاه)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد، گروه مدیریت منابع انسانی، پردیس البرز دانشگاه تهران، کرج، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستاد، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران.fa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue7
dc.citation.spage113
dc.citation.epage151


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد