مرور دوره 3, شماره 4 بر اساس موضوع "نارساخوانی"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
مقایسهی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی، نارسایی در حساب و کودکان عادی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2014-07-23)امروزه تلاشهای زیادی برای بررسی وضعیت شناختی کودکان دارای ناتوانی های یادگیری صورت میگیرد. پژوهش حاضر با هدف مقایسهی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی، نارسایی در حساب و کودکان عادی انجام شد. این پژوهش ...
-
مقایسهی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2014-07-23)پژوهش حاضر با هدف مقایسهی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی و عادی انجام گرفت. روش این پژوهش، علی – مقایسهای بود. کلیهی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی و کلیهی دانشآموزان عادی ادارهی ...



