مرور دوره 3, شماره 4 بر اساس موضوع "آزمون عملکرد پیوسته"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
- 
مقایسهی عملکرد حافظهی فعال و نگهداری توجه دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2014-07-23)هدف این پژوهش مقایسهی عملکرد حافظهی فعال و نگهداری توجه دانشآموزان دورهی ابتدائی شهر تهران با ناتوانیهای یادگیری و دانشآموزان عادی است. روش پژوهش، علّی ـ مقایسهای است. ۶٠ دانشآموز (٢٠ نفر با ناتوانی خواندن- نوشتن، ...
 



